FANDOM

Szukałeś Śmierci dla drugiej części gry, lub Jumpscare'ów dla trzeciej części gry?

"Fazbear Entertainment nie odpowiada za uszczerbki majątkowe czy zdrowotne. Po stwierdzeniu że uraz bądź śmierć miał miejsce, raport wysłany zostanie w ciągu 90 dni, lub tak szybko, jak lokal zostanie dokładnie wyczyszczony, a dywany zastąpione nowymi."
- Phone Guy, Noc Pierwsza

Istnieje wiele Śmierci których gracz może doświadczyć. Wszystkie występują w formie jumpscare'ów (oprócz Golden Freddy'ego, który crashuje grę, bądź w wersji mobilnej ją zamraża).

Brak energii

Jest to bardzo popularna śmierć. Jeśli gracz doprowadzi do braku energii, wszystkie światła zgasną, zamknięte Drzwi otworzą się, HUD zniknie, a gracz będzie zmuszony do oczekiwania przez chwilę. Kroki Freddy'ego Fazbear'a będzie dało się słyszeć. W lewych drzwiach pojawi się podświetlona, migająca twarz Freddy'ego. Usłyszymy wtedy "Marsz Torreadora" ("Toreador March"). Po krótkiej chwili twarz Freddy'ego zniknie, muzyka przestanie grać, i za chwilę pojawi się jumpscare Fazbear'a. Jeśli gracz nie będzie się ruszał (za radą Phone Guy'a), może to wywołać dłuższą wersję piosenki Freddy'ego, co może pozwolić mu przetrwać do 6AM. "Udawanie martwego" nie działa na mobilnej wersji gry.

Animatroniki

Animatroniki mogą przyjść do gracza, krążąc wcześniej po Freddy Fazbear's Pizza. Jeśli gracz zostawi otwarte drzwi w chwili gdy animatronik jest na zewnątrz, następnym razem gdy podniesie Monitor, animatronik zaatakuje go, czego rezultatem będzie śmierć. Bonnie z Foxy'm zawsze pojawiają się w lewych Drzwiach, a Chica w prawych. Inaczej od trzech głównych animatroników, Foxy znajduje się w Pirackiej Zatoczce i (jeśli się go nie sprawdza) stopniowo z niej wychodzi, po czym biegnie przez CAM 2A do naszego Biura. Freddy porusza się wydając śmiech, nie pojawia się on w drzwiach, lecz od razu atakuje gracza gdy znajduje się w Rogu Holu Wschodniego. Można go spowolnić patrzeniem się na niego na kamerach.

Golden Freddy

Golden Freddy jest uznawany za Halucynację, pojawia się w biurze gdy zobaczymy jego plakat w Rogu Holu Zachodniego. Jeśli gracz będzie za długo wpatrywał się w Golden Freddy'ego, poskutkuje to śmiercią. Jeśli zobaczymy Golden Freddy'ego w naszym biurze, należy szybko włączyć Monitor, wtedy Golden Freddy zniknie.

Ekran po śmierci

Mike1

Ekran końcowy

Jeśli gracz zostanie zabity, gra wyświetli obraz końcowy. Na miejscu na którym siedział endoszkielet, teraz siedzi strój Freddy'ego Fazbear'a. Można zobaczyć oczy i zęby Mike'a Schmidt'a.

Audio

TheWarningSign
Uwaga: Głośne!
Dźwięk przy ataku animatroników
XSCREAM

Ciekawostki

  • Jeśli graczu skończy się energia, ma jeszcze szansę na przeżycie
  • Freddy i Golden Freddy są jedynymi animatronikami potrafiącymi zabić gracza gdy skończy się energia
  • Gracz jest w stanie włączyć monitor, gdy Bonnie lub Chica go atakują, wymaga to dokładnego momentu
  • Jeśli odwrócimy okrzyk animatroników można usłyszeć "It's me".

Nawigacja

Mechanika gry
Five Nights at Freddy's NoceMonitorHalucynacjeDrzwiŚmierci (FNaF1)
Five Nights at Freddy's 2 NoceMonitorHalucynacjeMaska Freddy'egoPozytywkaLatarkaMinigry (FNaF2)Śmierci (FNaF2)
Five Nights at Freddy's 3 NoceMonitorHalucynacjeWentylacja (FNaF3)Panel SterowaniaMinigry (FNaF3)Jumpscary

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki