FANDOM

Szukałeś Śmierci dla pierwszej części gry, lub Jumpscare'ów dla trzeciej części gry?

FNAF2GameOverScreen.png

Ekran końcowy

Śmierci są mechaniką gry w Five Nights at Freddy's 2. Podobnie jak w poprzedniej części występują one w formie jumpscare'ów.

Inaczej niż w pierwszej części gry, FNaF2 nie oferuje Drzwi do ochrony przed animatronikami, a obraz nie trzęsie się podczas jumpscare'ów. Jedynymi sposobami obrony są Maska Freddy'ego, Latarka oraz Pozytywka.

Kiedy gracz umiera istnieje mała szansa na zagranie w jedną z czterech minigierek w stylu Atari. Po przegraniu gry pojawia się ekran końcowy ukazujący widok z pierwszej osoby w masce, przed którą stoi Freddy Fazbear.

Standardowe Animatroniki

Większość z animatroników, oprócz Mangle, Foxy'ego, BB oraz Marionetki, ma podobne zasady. Będą atakować gracza i zabijać go wchodząc do Biura jeśli on nie założy Maski na czas. Toy Bonnie, Toy Chica, Foxy i Marionetka skaczą na gracza z rozłożonymi rękoma. Freddy Fazbear, Chica i Toy Freddy wyskakują z przodu, przed graczem. Bonnie skacze na gracza z wyciągniętą ku niemu ręką. Mangle zwisa z sufitu i z otwartą paszczą skacze na gracza. Głowa Golden Freddy'ego szybko leci ku graczu z dużej odległości.

Foxy

"Jeśli z jakiegoś powodu stanie się aktywny w nocy i zobaczysz go stojącego na końcu korytarza, po prostu oślep go światłem od czasu do czasu. Starsze modele dezorientuje mocne światło. To może powodować zrestartowanie systemu, czy coś."

Maska Freddy'ego nie działa na Foxy'ego. Jedynie używanie Latarki może go powstrzymać przed zaatakowaniem gracza. W Nocy Drugiej Phone Guy wspomina, że miganie na niego światłem może zresetować jego system.

Balloon Boy

Balloon Boy jest jedynym animatronikiem który nie zabija gracza, jednak wyłącza on naszą Latarkę i światła wentylacji, co spowoduje szybką śmierć przez Foxy'ego.

Marionetka

Pozytywka w Zakątku Nagród (CAM 11) musi być nakręcona i grać. Pozwolenia na zaprzestanie grania powoduje częściowe wyjście przez Marionetkę z pudełka. Kiedy Marionetka opuści pudełko całkowicie, usłyszymy muzykę Pop! Goes The Weasel i opuści to miejsce po czym po chwili nas zaatakuje. Nie można zatrzymać Marionetki Maską.

Golden Freddy

Golden Freddy pojawia się przypadkowo podczas Nocy Szóstej. Może się on pojawić w naszym Biurze bądź w Korytarzu. Jeśli jest w biurze, należy szybko założyć Maskę, Golden Freddy natychmiast zniknie. Jeśli będzie w korytarzu nie należy na niego świecić Latarką gdyż nas zaatakuje, po chwili zniknie.

Audio

TheWarningSign.png
Uwaga: Głośne!
Dźwięk przy ataku animatroników
Xscream2.ogg
Dźwięk przy ataku Golden Freddy'ego (dźwięk jest głośniejszy)
Xscream3.ogg

Ciekawostki

  • Five Nights at Freddy's 2 zawiera najwięcej jumpscare'ów w całej serii
  • Podczas jumpscare'u Freddy'ego Fazbeara możemy zauważyć jego mikrofon, który trzyma

Nawigacja

Mechanika gry
Five Nights at Freddy's NoceMonitorHalucynacjeDrzwiŚmierci (FNaF1)
Five Nights at Freddy's 2 NoceMonitorHalucynacjeMaska Freddy'egoPozytywkaLatarkaMinigry (FNaF2)Śmierci (FNaF2)
Five Nights at Freddy's 3 NoceMonitorHalucynacjeWentylacja (FNaF3)Panel SterowaniaMinigry (FNaF3)Jumpscary

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki