FANDOM

Baby z minigierki

Baby w minigrze.

Baby- jeden z czterech głównych animatroników w Five Night's at Freddy's: Sister Location. Jako jedyna z nich nie ma złych zamiarów wobec technika nocnego. Przeciwnie - pomaga nam przejść kolejne noce radząc nam, jak postępować by przetrwać.
Baby

Baby na Trailerze

Wygląd

Baby to animatronik wzorowany na dziewczynkę o białej karnacji. Ma duże, zielone oczy (w minigierce niebieskie) oraz rude włosy związane purpurową gumką na dwa kucyki. Na jej twarzy widnieje szeroki uśmiech zakończony policzkami w kolorze wiśniowym, a nad nim równie czerwony, zadarty nosek.

Ubrana jest w czerwoną sukienkę z grubym, białym paskiem wokół jej talii. Widnieje na nim coś w stylu pomarańczowej klamry, w której jest umieszczony mały wiatraczek. Baby posiada też czerwone ciżemki z białą podeszwą i złotymi dzwoneczkami.

Zachowanie

Baby jako jedyna nie chce nas zabić, wręcz przeciwnie jest naszą instruktorką.

Lokacje

Wiadomo że można ją zobaczyć w pokoju - Circus Gallery.' W nocy 5 i 4 znajduje się w Parts and Service.

Ciekawostki

  • Baby to jedyny animatronik w całej serii Five Night's at Freddy's niebędący antagonistą.
  • Jako jedyna w Sister Location nie posiada jumpscare'a, nie licząc tego z traileru.
  • Scott Cawthon powiedział niedawno ze stanowiska par, że Baby i Ballora były najtrudniejsze do projektowania, a także z uwzględnieniem ich szkieletów wewnętrznych.
  • W Five Night's at Freddy's 4 pojawia się dziewczynka nieco podobna do Baby.
  • W nocy 4 nas porywa, ale bardziej prawdopodobne, że to Ennard udający głos Baby.