FANDOM

Baby- jeden z czterech głównych animatroników w Five Night's at Freddy's: Siostrzana Lokacja. Jako jedyna z nich nie ma złych zamiarów wobec technika nocnego. Przeciwnie- pomaga nam przejść kolejne noce radząc nam, jak postępować by przetrwać.
Baby

Baby na Trailerze

Wygląd

Baby to animatronik wzorowany na dziewczynkę o białej karnacji. Ma duże, zielone oczy (w minigierce niebieskie) oraz rude włosy związane purpurową gumką na dwa kucyki. Na jej twarzy widnieje szeroki uśmiech zakończony policzkami w kolorze wiśniowym, a nad nim równie czerwony, zadarty nosek.

Ubrana jest w czerwoną sukienkę z grubym, białym paskiem wokół jej talii. Widnieje na nim coś w stylu pomarańczowej klamry, w której jest umieszczony mały wiatraczek. Baby posiada też czerwone ciżemki z białą podeszwą i złotymi dzwoneczkami.

Zachowanie

Baby jako jedyna nie chce nas zabić, wręcz przeciwnie jest naszą instruktorką.

Lokacje

Wiadomo że można ją zobaczyć w pokoju - Circus Gallery.'

W nocy 5 znajduje się w Parts and Service.

Oraz w nocy 4.

Ciekawostki

  • Baby to jedyny animatronik w całej serii Five Night's at Freddy's niebędący antagonistą.
  • Jako jedyna w Sister Location nie posiada jumpscare'a.
  • Scott Cawthon powiedział niedawno ze stanowiska par, Baby lub Ballora były najtrudniejsze do projektowania, a także z uwzględnieniem ich szkieletów wewnętrznych.
  • W Five Night's at Freddy's 4 pojawia się dziewczynka nieco podobna do Baby.
  • W nocy 4 nas porywa ale bardziej prawdopodobne, że to Ennard.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki