FANDOM

(Może szukałeś Phantom Balloon Boy'a z trzeciej części gry?)

Balloon Boy - jeden z antagonistów w Five Nights at Freddy's 2. Jako jedyny z animatroników posiada ludzką postać.

Wygląd

Balloon Boy jest plastikową wersją małego chłopca. Posiada niebiesko-malinowe ubranie i czapkę na której szczycie jest małe "śmigło". Jego włosy są koloru ciemny blond. Oczy mają barwę matowoniebieską. Ciemniejszy odcień skóry znajduje się na jego powiekach i nosie. Spodenki są niebieskie a buty brązowe. Na koszulce są dwa białe guziki, które jednak zmieniają kolor w zależności od aktualnego miejsca jego przebywania. W prawej ręce trzyma żółto-czerwonego balona, a w lewej - tabliczkę z napisem "Balloons!" (Balony!).

Lokacje

Balloon Boy pojawia się w bardzo małej ilości lokacji. Zaczyna w Pokoju Zabaw. Następnie znika i przez pewien czas nigdzie nie widać go na kamerach. Można go ponownie zauważyć w lewym szybie wentylacyjnym. Następnie będzie po zapaleniu światła w lewym otworze. Jeśli gracz założy maskę to z powrotem się cofnie. Jeśli jednak gracz go zignoruje i włączy kamerę wejdzie on do biura, i będzie stał po jego lewej stronie. Oznacza to, że za kilka sekund nastąpi jumpscare Foxy'ego.

Zachowanie

Balloon Boy to jedyny przeciwnik, który nie atakuje gracza bezpośrednio. Gdy wejdzie mu on do biura to będzie słychać co chwilę jego śmiech. Nawet po założeniu maski nie opuści biura. Blokuje nam wtedy możliwość zapalania światła gdziekolwiek. Oznacza to, że nie możemy powstrzymać Foxy'ego, co grozi przegraną gry.

Ciekawostki

  • Jako jedyny przypomina człowieka.
  • Balloon Boy jako jedyny oficjalny animatronik nie atakuje nas. Nie posiada z tego tytułu żadnego jumpscare'a.
  • BB ma damską wersję, nazwaną przez fanów Balloon Girl. Pojawia się pod biurkiem i nic nie robi. Jest rzadko spotykana i w plikach gry nazwana jest JJ.
  • Tak samo jak Freddy, Foxy, Chica, Mangle i Puppet ma swój odpowiednik w Five Nights at Freddy's 3 jako Phantom.
  • BB wydaje dźwięk, który zwabia Foxy'ego, zabiera nam także baterie, przez to nie możemy świecić latarką.
  • BB i Balloon Girl mogą być tym samym, ponieważ BB ma dużo błędów grafiki.
  • Gdy się przyjrzy jego oczom, ma się wrażenie jakby był zły.
  • Niektórzy uważają, że Balloon Boy był wzorowany na postaci chłopca ze starszej gry Scotta Cawthon'a-The Pilgrim Progress.

Nawigacja

Postacie

Galeria