Fandom

Biuro

184strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze29 Udostępnij

Biuro jest pomieszczeniem w Freddy Fazbear's Pizza z pierwszej części gry. Nie posiada kamery. Gracz, jako strażnik nocny znajduje się właśnie w tym pomieszczeniu. Biuro jest jedynym miejscem, w którym strażnik nocny jest w stanie bronić się przed animatronikami.

Wygląd

Biuro jest dosyć małym pokojem, znajdującym się w pizzerii. Po obu stronach, znajdują się grube, stalowe, opadające drzwi, a zaraz za nimi szyby. Drzwi mogą być zamykane, poprzez wciśnięte czerwonego klawiszu "Door" na każdej ze ścian. Dodatkowo, znajdują się tam także czarne zapalniki światła w korytarzach, oznaczone napisem "Light". Stróż nocny ma przed sobą biurko, na którym ma kilka ekranów, wentylator oraz napój. Biurko posiada dwie szafki, a pod nią znajduje się głośnik oraz pajęczyna. Na jednym z monitorów położona jest babka, posiadająca oczy. Na ścianie po lewej stronie znajduje się plakat przedstawiający Freddy'ego, Bonnie oraz Chicę na Scenie. Nad animatronikami znajduje się napis "Celebrate!" (pl. Świętuj). Po prawej stronie, znajduje się sześć rysunków narysowanych przez dzieci, które były w pizzerii. Są one narysowane na kartkach z nadrukowanym napisem "MY FUN DAY!!!" w różnych kolorach. Przedstawiają one dzieci i animatroniki. Podobne rysunki znajdują się w Holu Zachodnim. Na podłodze są ułożone płytki, na przemian czarne i białe.

Ciekawostki

  • Gdy naciśniemy na nos Freddy'ego na plakacie, usłyszymy dźwięk trąbki urodzinowej.
  • Chociaż podczas nocnej zmiany słyszymy nagrania Phone Guy'a, w biurze nie ma widocznego telefonu. Może być on jednak poza zasięgiem naszego wzroku.
  • Na kamerach, biuro określane jest napisem "You" (ang. Ty).

Biuro jest pomieszczeniem w Five Nights at Freddy's 2, w którym przesiaduje gracz. Jest ono celem do którego idą wszystkie animatroniki. Nie ma w nim kamery gdyż gracz ciągle się w nim znajduje i widzi wszystko co się dzieje.

Wygląd

Biuro w tej części gry jest znacznie większe niż w biuro w FNaF 1. Jest to Mini Hala a nie jakiś ciasny pokój tak jak w FNaF 1. Tak samo mamy plakat z napisem "CELEBRATE" (pol. Świętujmy) po lewej stronie biura. Nie ma już drzwi, jednak są wentylacje i korytarz na wprost biura. Oczywiście nie zabrakło wiatraka i kartonika z napojem. Stół tym razem drewniany, nie jest on metalową ladą z szufladami jak w FNaF 1. Podłoga biura zbudowana jest w stylu szachownicy. Po prawej stronie możemy zobaczyć rysunki dzieci. Widzimy tam Old Chice (co jest dziwne), Freddy'ego, Bonniego i chice. Możemy zobaczyć też marionetkę dającą prezent dziecku. Po obu stronach biura z sufitu zwisają dziwne kable.

Ciekawostki

  • Gdy naciśniemy nos Freddy'ego na plakacie usłyszymy dźwięk trąbki urodzinowej.
  • Można zobaczyć tu dwie halucynacje a mianowicie Shadow Bonnie i Balloon Girl.
  • Na kamerach biuro oznaczone jest napisem "You" (pl. Ty)
  • Chociaż słyszymy nagrania Phone Guy'a to w biurze nie widać telefonu.

Galeria

{{Infobox

Biuro jest pomieszczeniem w Fazbear's Fright w grze Five Nights at Freddy's 3, w który przesiaduje gracz. Jest ono celem, do którego zmierza Springtrap. Nie ma w nim kamery gdyż gracz ciągle się w nim znajduje i widzi wszystko co się dzieje.

Wygląd

Jest średniej wielkości pomieszczeniem. Kolor ścian to brudna biel. Z prawej strony stoi standardowo nasze biurko, na którym znajdują się kubek z piciem i figurki animatroników, a także wiatrak. Obok znajduje się śmietnik. Nad stołem wiszą trzy rysunki. Na oknie z lewej strony także wiszą prace. Po tej samej stronie jest wejście do biura, przy którym leży karton z częściami Toy animatroników, a nad nim ścianę zdobią plakaty. Za framugą wyjścia stoi stary, niepełny kostium Freddy'ego.

Easter Eggi

Minigra

W Nocy Trzeciej w biurze pojawia przy koszu płytki, dzięki którym odblokujemy minigry z Golden Freddy. W Nocy Piątej, w biurze w cieniu po prawej strony pojawia się figurka Shadow Bonnie. Podwójne kliknięcie na nią spowoduje aktywowanie się minigry z Shadow Bonnie.

Ciekawostki

  • Po prawej stronie znaduje się szyb wentylacyjny pomimo tego, że go nie widać.
  • Podobnie jak w poprzednich grach, gdy naciśniemy nos Freddy'ego na plakacie usłyszymy dźwięk trąbki urodzinowej.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki