Bonnie jest jednym z czterech antagonistów w Five Nights at Freddy's. W czasie dnia, razem z Freddy'm i Chicą daje rozrywkę dzieciom. W czasie nocy działa jednak jak reszta animatroników. Próbuje znaleźć gracza a następnie włożyć go do kostiumu Freddy'ego, zabijając go.

Wygląd

Bonnie jest materiałowym, lawendowym królikiem o malinowych oczach. W okolicach brzuszka i pyszczka ciało jest trochę jaśniejsze od całej reszty. Ma artykułowane uszy, co pozwala na zginanie ich do przodu. Tak jak większość starych animatroników, wydaje się, że nie ma górnego rzędu zębów.  Nosi muszkę taką jak Freddy, jednak w kolorze czerwonym. Za dnia, na scenie trzyma pomarańczową gitarę basową.

Lokacje

Zaczyna noc na scenie razem z Chicą i Freddy'm. Następnie idzie przez Stołówkę, Magazyn, Zachodni Korytarz, Szafę i Narożnik Zachodniego Korytarza. Następnie podchodzi pod biuro gracza patrząc się przez drzwi. Jeśli gracz to zignoruje to wejdzie do biura i zabije gracza.

Zachowanie

Bonnie zachowuje się podobnie jak Chica, jednak jest nieco aktywniejszy. Po zejściu ze sceny będzie szedł do biura przez określone lokacje. Gdy jest przed biurem to po zapaleniu lewego światła zobaczymy go w drzwiach. Należy wtedy od razu je zamknąć. Wtedy po pewnym czasie Bonnie odejdzie jednak gdy nie zamkniemy drzwi lub nie zdążymy zablokują się nie pozwalając na zapalenie świateł ani na ich zamknięcie. Gdy są zablokowane to po wejściu na kamery usłyszymy jęki, a po zejściu z nich lub gdy Bonnie nam je zdejmie zostaniemy zabici.

Strategia

W pierwszych dwóch nocach, Bonnie nie jest zbyt wymagającym przeciwnikiem. Trochę czasu zajmuje mu dojście do biura, a gdy już podejdzie to będzie stał długo przy drzwiach, żeby dać graczowi czas na reakcję. Od trzeciej nocy robi się coraz trudniej. Wtedy gracz powinien często sprawdzać na kamerze, czy przypadkiem Foxy nie wybiegł zza zasłony. Po każdym sprawdzeniu kamery gracz powinien sprawdzić oba światła.

Ciekawostki

Galeria

Bonnie jest jednym z czterech starych przeciwników w Five Nights at Freddy's 2, które zostały zniszczone i zastąpione nowszą wersją. Dalej jednak stara się nas zabić.

Wygląd

Old Bonnie został najbardziej zniszczony z wszystkich czterech robotów. Do tego, ładny, lawendowy kolor wyblakł, stał się bardziej granatowym, do tego brudnym. Największym ubytkiem jest przerażający brak górnej szczęki i twarzy. Z miejsca po tej części wystają liczne kable. Widać wtedy oczy endoszkieletu Old Bonnie'go. Prócz twarzy, nie posiada jeszcze lewej ręki, obudowy na prawej dłoni i lewej stopie.

Lokacje

Zniszczony Bonnie zaczyna w Pokoju "Serwis i Części". Następnie przez Hol Główny wędruje do korytarza przed naszym biurem. Możemy go tam zobaczyć po zapaleniu latarki. Następnie idzie do pokoju imprez 1 gdzie wchodzi do lewej wentylacji. Bonnie dostaje się do naszego biura bezpośrednio po wyjściu tzn. że nie zobaczymy go przy wyjściu z wentylacji zapalając światła.

Zachowanie

Bonnie zaczyna swoją wędrówkę dopiero w trzeciej nocy. Jest najbardziej aktywny ze wszystkich zniszczonych animatroników. Gdy dostanie się do naszego biura będzie stał za biurkiem i będzie się na nas patrzył. Jak będzie w biurze to światło zacznie migać, należy wtedy bardzo szybko założyć maskę by uniknąć śmierci. Jeżeli się spóźnimy lub w ogóle jej nie założymy to zostaniemy zabici i zakończymy grę.

Strategia

Dobrą strategią na wszystkie zniszczone animatroniki jest natychmiastowe ubranie maski po zejściu z kamer. Jeżeli nic nie będzie w pokoju to ją zdejmujemy. Nie musimy się martwić, że zdejmiemy maskę gdy będzie animatronik w biurze, gdyż nie będziemy mogli tego zrobić.

Galeria

Postacie
FNaF Freddy FazbearBonnieChicaFoxyGolden Freddy
FNaF2 Old FreddyOld BonnieOld ChicaOld FoxyOld Golden FreddyToy FreddyToy BonnieToy ChicaMangleBalloon BoyThe Puppet
FNaF 3 SpringtrapPhantom Balloon BoyPhantom ChicaPhantom FoxyPhantom FreddyPhantom PuppetPhantom Mangle
FNaF4 Nightmare FreddyNightmare BonnieNightmare ChicaNightmare FoxyNightmare FredbearPlushtrapNightmareNightmare Balloon Boy
FNaF4 Halloween Edition Nightmare Jack-O-BonnieNightmare Jack-O-ChicaNightmare MangleNightmarionne
Sister Location Funtime FreddyFuntime FoxyBabyBalloraBidybabEnnardMinireena