Fandom

CAM 07

184strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

CAM 07 to lokacja w Fazbear's Fright, pojawiająca się w grze Five Nights at Freddy's 3.

Wygląd

Fnaf3-Cam7.png

Ta kamera pokazuje narożnik dwóch korytarzy. Pod kamerą znajduje się przejście do CAM 06, a z prawej strony widać przejście na korytarz kamery CAM 08. W pokoju znajdują się dwa automaty do grania. Ten naprzeciwko kamery ma przyklejone zdjęcie Freddy'ego Fazbeara, podczas gdy ten po lewej Foxy'ego. Z prawej strony w korytarzu i z lewej pomiędzy automatami widać dwa szyby wentylacyjne. Poza tym, tak samo jak inne korytarze w domu strachu, ten tutaj posiada taki sam wygląd podłogi i ścian.

Springtrap może się pokazać w tej lokacji na dwa sposoby, jego ręka i noga mogą pojawić się w wejściu po prawej stronie lub może przyglądać się kamerze stojąc schowany po lewej stronie za automatem do grania.

Animatroniki

Poza Springtrapem, z tej lokacji można przywołać Phantom Chicę, jeśli na automacie pojawi się jej twarz, to wpatrywanie się w nią zbyt długo spowoduje pojawienie się phantoma w biurze, jednak by jumpscare się aktywował, gracz musi przejść na lewą stronę pokoju.

Minigry

Z tej kamery, gracz jest w stanie aktywować minigrę "Mangle Quest". By ją włączyć, musi on podczas nocy drugiej użyć na lewych klawiszach kombinacji, klikając guziki w kolejności: lewy górny - lewy dolny - prawy górny - prawy dolny. Po tym, minigra automatycznie zostanie włączona. Pojawia się tu także jedna z 4 szarych babeczek do wejścia w minigrę "chica's party".

Ciekawostki

  • Pojawienie się Phantom Chici na automacie przypomina występowanie "Billy'ego Lalki" z filmów "SAW".

Nawigacja

Lokacje

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki