Fandom

CAM 08

184strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

CAM 08 to lokacja w Fazbear's Fright, pojawiająca się w grze Five Nights at Freddy's 3.

Wygląd

Fnaf3-Cam8.png

CAM 08 przedstawia jeden z korytarzy, które znajdują się w domu strachu. Pod kamerą znajdują się przejścia na CAM 07 i CAM 05, podczas gdy z przodu widać korytarz prowadzący na CAM 09. Po lewej stronie widać wiele prezentów. Na ścianie koło prezentów i za głową Chici widać kable przechodzące przez korytarz z sufitu do podłogi. W głowie animatronika znajduje się projektor, który świeci na ścianę po prawej stronie, którą słabo widać z tytułu kątu pod którym znajduje się kamera, ale mogą tam znajdować się plakaty. Tuż koło tej maski można znaleźć szyb wentylacyjny. Na ścianie widać 5 rysunków, przedstawiających Balloon Boy'a, Marionetkę, Toy Bonnie, Bonnie oraz Freddy'ego Fazbeara. Po prawej stronie na ścianie znajduje się maska Marionetki. Przez szerokość korytarza przechodzą papierowe ludziki. a po prawej stronie przy suficie znajduje się rura.

Springtrap może pojawić się w tej lokacji na dwa różne sposoby, może stać centralnie z przodu, zasłaniając maskę Chici, lub stać z tyłu w ciemności.

Animatroniki

Na CAM 08 poza Springtrapem może pojawić się także Phantom Puppet. Pojawia się on losowo i stoi w korytarzu z tyłu, po czym jeżeli będziemy patrzeć się w kamerę zbyt długo - zaatakuje nas. Skutkuje to zablokowaniem obrazu przez dłuższy czas a także wprowadzeniu błędu w Wentylacji i audio.

Minigry

Z CAM 08, gracz jest w stanie aktywować minigrę "BB's Air Adventure". Wystarczy podwójnie nacisnąć na rysunek Balloon Boy'a, znajdujący się na tej kamerze.

Ciekawostki

  • Chociaż Phantom Puppet jest wyraźnie zniszczony w biurze, na CAM 08 pokazuje się zwykła wersja z Five Nights at Freddy's 2.

Nawigacja

Lokacje

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki