Fandom

Chica

184strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze64 Udostępnij

Chica jest jednym z czterech antagonistów w Five Nights at Freddy's. Występuje dniem na scenie jak Bonnie i Freddy i dostarcza wszystkim dzieciom do stolików pizzę. W czasie nocy jak reszta robotów próbuje odnaleźć gracza i włożyć go w strój Freddy`ego, zabijając go.

Wygląd

Chica jest żółtym animatronikiem w stroju kurczaka z pomarańczowym dziobem, fioletowymi oczami i czarnymi powiekami. Posiada na klatce piersiowej śliniak z napisem "Let's eat!" (ang. Jedzmy!). W lewej dłoni trzyma różową babeczkę z oczkami. Jest ona elementem kombinezonu, więc Chica ma ją cały czas.

Lokacje

Tak jak reszta zespołu, Chica zaczyna na Scenie. Idzie następnie przez Jadalnię, Łazienki, Kuchnię (słychać wtedy przewracanie się garnków) i Hol Wschodni. Następnie podchodzi pod Biuro w którym siedzi gracz i patrzy się przez szybę. Gracz widzi to po włączeniu prawego światła.

Zachowanie

Chica działa podobnie jak Bonnie. Po zejściu ze sceny będzie do nas szła przez określone lokacje. Gdy będzie stała przed biurem należy natychmiast zamknąć drzwi. Jeżeli gracz nie zamknie drzwi, a Chica będzie stała przy wejściu, to zablokuje drzwi do biura tzn. nie będzie się dało ich zamknąć oraz nie będziemy mogli zapalić światła. Gdy wejdziemy na kamery usłyszymy jęki, a po zejściu z kamer, lub gdy Chica sama nam je zdejmie, zostaniemy zabici i gra się zakończy. Jednak gdy zamkniemy drzwi po jakimś czasie sama odejdzie.

Ciekawostki

  • Mimo, że babeczka jest elementem jej stroju, to znika ona gdy Chica zejdzie ze sceny.
  • Podobna babeczka jest u nas w biurze. Istnieje spekulacja, że to jest jej babeczka.
  • Zęby endoszkieletu Chici aktywują się tylko wtedy, gdy ta atakuje stróża nocnego. W innym przypadku stoją nieruchomo zamknięte.

Galeria

Old Chica to animatronik, pojawiający się w Five Nights at Freddy's 2. Podobnie jak i inne animatroniki z pierwszej gry była zniszczona. Została porzucona wraz z innymi w magazynie, ale to nie oznacza, że nie dąży do zabicia nas.

Wygląd

Old Chica jest drugim mocno popsutym animatronikiem (innym jest Old Bonnie). Ma ona teraz mocno rozwarte szczęki, najprawdopodobniej rozciągnięte przez ludzi. Zamiast dwóch szponów u nóg teraz ma trzy zakończone ostrymi pazurami. Jej łapy zostały wyrwane, a odcień żółci zblakł i pokrył się brudem, tak samo jak biały śliniak. Oczy są w dużych, głębokich oczodołach. Dziób, tak samo jak szpony, jest ostro zakończony. Do tego kostium ma pełno zdarć i ubytków materiału. Jak reszta starych animatroników posiada drugą szczękę. Jej ręce są w pozycji litery T (zmieniają pozycję tylko w wentylacji). Na głowie ma swoją czuprynkę.

Lokacje

Old Chica zaczyna w magazynie. Potem idzie do Pokoju Imprez 4. Następnie wędruje do Pokoju Imprez 2. Wchodzi stamtąd do prawej wentylacji i idzie przez nią do biura. Old Chica od razu wchodzi do biura i całkowicie pomija wyjście tzn. nie zobaczymy jej w wentylacji w biurze zapalając światło.

Zachowanie

Old Chica zachowuje się jak inne zniszczone animatroniki oprócz Foxy'ego, ale jest mniej aktywna od Old Bonniego. Gdy znajdzie się w naszym biurze będzie przed nami stała, a światło zacznie mrugać. Musimy wtedy bardzo szybko założyć maskę aby uniknąć śmierci. Jeżeli się spóźnimy, lub nie założymy maski w ogóle, to zostaniemy zabici. Jeżeli zdążymy, Chica zniknie.

Strategia

Dobrą strategią na wszystkie te trzy zniszczone animatroniki jest natychmiastowe założenie maski po zejściu z kamer. Jeżeli nic nie będzie w pokoju to ją zdejmujemy. Nie musimy się martwić, że zdejmiemy maskę gdy będzie animatronik w biurze gdyż nie będziemy mogli tego zrobić.

Ciekawostki

  • Old Chica ma ręce odstające na bok. Jest to najprawdopodobniej wina rdzy. Zginają się one jedynie w wentylacji.
  • Podczas patrzenia na kamery może się zdarzyć, że Chica wejdzie do nas do biura. Będzie wydawała z siebie pomruki
  • Old Chica posiada trzy palce u stóp, jednak we Five Nights at Freddy's 1 posiada tylko 2.

Galeria

Nawigacja

Postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki