FANDOM

CameraPartsService.png

Części/Serwis to pokój na zepsute roboty (Old Bonnie, Old Chica, Old Freddy i Old Foxy). Znajduje się na kamerze CAM 08. Prowadzi do Hali Głównej i łazienek. Podczas dnia zapewne jest to zamknięte pomieszczenie, by dzieci do niego nie weszły.

Wygląd

Jest on wypełniony kablami i cały brudny. Zapewne to duże pomieszczenie, gdyż mieści cztery spore roboty. Na ścianie pojawia się czarno-zielony "szlaczek" szachownicy, na podłodze występuje to samo tylko w czarno-białym kolorze. Widać także plamy, jest to czarny płyn, prawdopodobnie olej.

Zajęcie

Części/Serwis to miejsce w którym pracownicy Freddy Fazbear's Pizza trzymają stare, popsute animatroniki. Zapewne tu też składują zapasowe i niepotrzebne części, a także endoszkielety. Dzieci nie mają prawdopodobnie tu wstępu.

Animatroniki

Części/Serwis jest lokacją starych robotów. Zaczynają tu - Old Freddy, Old Chica, Old Bonnie i Old Foxy. Pierwszy robot, który wychodzi to Old Bonnie. Gdy to zrobi, Old Chica przesuwa się bardziej w przód i idzie do nas kolejna. Trzeci robot to Old Freddy, a po nim jest Old Foxy.

Galeria

Nawigacja

Lokacje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki