Fandom

Fazbear's Fright: The Horror Attraction

184strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

Fazbear's Fright: The Horror Attraction to dom strachu, lokacja pojawiająca się w grze Five Nights at Freddy's 3.

Historia

30 lat po zamknięciu Freddy Fazbear's Pizza z Five Nights at Freddy's, właściciel postanowił odnowić legendę pizzerii. Odnalazł puste stroje Toy Animatroników, papierową postać, a także Springtrapa, działającego animatronika. Odnalazł także części zniszczonych animatroników, znajdujące się w pizzerii. Dom strachu zatrudnił pracownika na nocną zmianę, który przez 6 nocy stara się obronić przed atakiem animatronika.

Po jego zmianie, dom strachu niespodziewanie zostaje spalony dwa dni przed jego otwarciem. Obraz tej sytuacji nie jest wyraźny, ale uznano że powodem pożaru był najprawdopodobniej przerwany kabel.

Wygląd

Jako dom strachu, Fazbear's Fright pozostawia dosyć mroczny i tajemniczy klimat. Po całym budynku rozlepione są kartki pochodzące z pizzerii, rysunki dzieci przedstawiające animatroniki. Dodatkowo, właściciel pozostawił tutaj stroje zniszczonych, oryginalnych animatroników. Budynek ma dwa wyjścia, a także dzieli się na 9 pokoi, 8 korytarzy a także Biuro. Ma on także system wentylacji. W budynku znajduje się 15 kamer, 10 podstawowych i 5 znajdujących się w wentylacji.

Animatroniki

W domu strachu znajduje się tylko jeden animatronik, Springtrap. Poza nim, dom strachu przedstawia zniszczone stroje innych animatroników, które w budynku są dekoracjami. Budynek nawiedza też 6 phantom animatroników: Phantom Foxy, Phantom Chica, Phantom Balloon Boy, Phantom Freddy, Phantom Mangle oraz Phantom Puppet.

Jumpscare

Ciekawostki

  • Choć podobnie jak w poprzednich pizzeriach, nazwa wskazuje na ważną rolę Freddy'ego Fazbeara, nie odgrywa on tu większej roli. Jedynie dwa elementy jego stroju znajdują się przy wyjściu z domu strachu koło biura.

Nawigacja

Lokacje

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki