Fandom

Five Nights at Freddy's The Silver Eyes

Przekierowano z Five Nights at Freddy's The Untold Story

184strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze44 Udostępnij
Animatroniki-t.png
"Uh... Zawsze zastanawiałem się co jest tam, w tych pustych głowach. Wiesz..."
Ta strona to zalążek artykułu! Możesz nam pomóc, rozbudowując go.
FnafTSE.png

Five Nights at Freddy's The Silver Eyes to powieść napisana przy współpracy Scotta Cawthona i Kiry Breed-Wrisley. Została opublikowana 17 grudnia 2015r. Została wydana najpierw na Amazon Kindle, w formie elektronicznej i papierowej.

Fabuła

Spoiler.png
"Zarząd przypomina również, że ten pokój nie został wspomniany rodzinie, przyjaciołom czy też przedstawicielowi ubezpieczeniowemu."
Ten artykuł/nagłówek zawiera SPOILERY, które mogą zepsuć ci zabawę związane z Five Nights at Freddy's The Silver Eyes. Jeżeli nie chcesz ich poznać - omiń ten artykuł.

Książka opowiada historię Charlotte, córki właściciela Fredbear's Family Diner i Freddy Fazbear's Pizza i jej przyjaciół, Carltona, Johna, Jessici, Lamara, Marli oraz jej młodszego brata Jonasa. Książka dzieje się w 1995 roku, 10 lat po incydencie w lipcu 1985 - śmierci piątki dzieci, w tym ich przyjaciela - Michaela Brooksa, co doprowadziło do tego, że przyjaciele rozdzielili się, wyprowadzili w różne strony świata.

Teraz, w 1995 roku zebrali się tutaj raz jeszcze na prośbę rodziców Michaela, którzy zorganizowali stypendium szkolne na cześć ich syna a także innych ofiar tragedii. Podczas pobytu w Hurricane, w Utah, gdzie istniała pizzeria, przyjaciele postanawiają zajrzeć do środka. Okazuje się, że budynek pizzerii został ukryty w planowanym centrum handlowym, które jednak nigdy nie zostało otworzone. Budynek został zamurowany za ścianami tego miejsca i przyjaciołom udało się wejść do środka, unikając wzroku stróża nocnego.

Książka wyjawia historię Freddy Fazbear's Pizzy i Fredbear's Family Diner z punktu widzenia córki właściciela. Będąc w obu lokacjach, przypomina sobie wiele szczegółów, które naprawdę zapadły jej w pamięć.

Mimo tego, nie wszystko układa się jak nasi bohaterowie tego by chcieli. Podczas drugiego pobytu w pizzerii, Charlotte zostaje ranna, przypadkowo Foxy przecina jej ramię. Przy trzecim podejściu nakrywa ich stróż nocny, Dave, który razem z nimi wchodzi do środka i tej samej nocy animatroniki wariują, a sam Dave razem z Carltonem znikają podczas chaosu w lokacji.

Książka jest interpretacją wskazówek z gier, omija parę wątków, a dodaje także kilka niepotwierdzonych aspektów. Wyjaśnia Happiest Day jako wydarzenie przygotowane przez morderce i wyjaśnia dodatkowe postacie tam się znajdujące, a rok zabójstw na 1985, które te dwie rzeczy są niemożliwe do wyjaśnienia wiadomościami z gier. Zostają wyjaśnione takie rzeczy jak motywy mordercy, zachowania ofiar w animatronikach i wiele nieopisanych aspektów z gier.

Niektóre postacie znajdując się w pizzerii zauważają paranormalne wydarzenia, które pomagają im zrozumieć wydarzenia, które miały tutaj miejsce. Finalnie Dave, którego prawdziwe imię to William Afton ginie w Spring Bonnie, gdy Charlotte aktywuje w tym stroju tryb animatronika, co doprowadza do zniszczenia jego ciała, a to pomaga ofiarom dostąpić uwolnienia.

Historia

  • 12 grudnia 2015 - Scott umieszcza na swej stronie teaser do powieści.
  • 14 grudnia 2015 - Scott umieszcza teaser z podaną datą wydania.
  • 17 grudnia 2015 - Scott Cawthon wydaje książkę.

Ciekawostki

  • Teaser na Scottgames dotyczący książki nazywał się "FNaF_TheNovel.jpg".

Grafika

Więcej z Fandomu

Losowa wiki