FANDOM

FNaF World to gra RPG Scotta Cawthona. Jest ona spin-off'em do serii gier Five Nights at Freddy's. Dostępna jest na Indie DB.

Opis

Jest to gra RPG, w której można stworzyć drużynę ze wszystkich animatronów znanych z serii Five Nights at Freddy's. Odpowiadając na pytania fanów na Steam, Scott Cawthon zdradził, że będzie to gra singleplayer, a dźwięki zostały przygotowane specjalnie do tej gry.

W grze pojawią się małe, osłodzone wersje wszystkich znanych nam z gier animatroników. Oficjalny przedrostek dla nich brzmi "Adventure" (pl. przygodowy). Naszymi przeciwnikami będą potwory i roboty w pewnym stopniu przypominające Adventure Animatroniki (np. Redbear, Tangle).

Możemy odblokować osiem różnych zakończeń tej gry. By zdobyć je wszystkie będziemy poruszać się po czterech światach: normalnym, świecie między światami, dwa światy niżej i trzy światy niżej.

W normalnym świecie poruszamy się po kilku lokacjach: Fazbear's Hills, Lilygear Lake, Dusting Fields, Choppy's Woods, Blacktomb Yar, Pinwheel Circus, Pinwheel Funhouse oraz Misterious Mine. Dodatkowym, dziwnym światem easter-eggiem jest świat &*___TWRE.

Za każde zakończenie zdobędziemy trofeum do menu gry.

Postacie grywalne

Bossowie

Historia

  • 9 września 2015 - Na stronie Scottgames zostaje dodany pierwszy Adventure Animatronik.
  • 15 września - Scott oficjalnie zapowiada FNaF World na steamie [1].
  • 17 września - Napis "Thank You!" na stronie scottgames.com zniknął i został zastąpiony napisem "FNAF World!"
  • 15 października - na stronie Scottgames zostają umieszczone dwa soundtrack'i.
  • 28 października - Scott w ramach żartu udostępnia przeróbkę swojej starej gry, nazwaną "FNaF World: Halloween Update".
  • 30 października - Scott umieścił trailer gry na YouTube.
  • 2 listopada - Scott umieszcza na swoich stronach teasery. Po podświetleniu widzimy na nich powieszoną Adventure Mangle.
  • 29 listopada - Scott udostępnił więcej zdjęć przedstawiających gameplay FNaF World na stronie indieDB. Tego samego dnia, dodał teaser "Madness takes many forms" na fnafworld.com, przedstawiający zniszczonego Ballboy'a.
  • 9 grudnia 2015 - Scott udostępnił 2 nowe zdjęcia przedstawiające gameplay FNaF World na stronie indieDB. Jest to walka z bossem Bubbą, oraz scenka pokroju minigier nazwana "World between worlds".
  • 21 stycznia 2016 - gra zostaje wydana.
  • 25 stycznia - gra zostaje usunięta ze Sklepu Steam.
  • 8 lutego - gra zostaje przywrócona w wersji 3D jako FNaF World Update 1.
  • 13 maja - zostaje wydana aktualizacja gry, FNaF World Update 2.

Ciekawostki

  • Jedno z ośmiu zakończeń możemy odblokować mając Fredbear'a w drużynie pierwszej w okienku z numerem 1. Jeśli wtedy podejdziemy do Fredbear'a chcąc z nim porozmawiać, wyświetli się wiadomość "Dwa Fredbeary nie mogą być w tym samym miejscu w tym samym czasie. Koniec wszechświata." po czym Fredbeary wybuchną, a w menu gry pojawią się srebrne nogi Fredbear'a, czyli jedno z ośmiu trofeum.
  • Jeden z bossów - Chipper revenge - jest nawiązaniem do gry ''Chipper & Sons" stworzonej także przez Scotta.

Galeria

Odniesienia

  1. link do ogłoszenia

Nawigacja

Gry
wersja PC Five Nights at Freddy'sFive Nights at Freddy's 2Five Nights at Freddy's 3Five Nights at Freddy's 4FNaF WorldFive Nights at Freddy's: Sister Location
wersja mobilna Five Nights at Freddy's (gra mobilna)Five Nights at Freddy's 2 (gra mobilna)Five Nights at Freddy's 3 (gra mobilna)Five Nights at Freddy's 4 (gra mobilna)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki