Foxy jest jednym z antagonistów w Five Nights at Freddy's. Jego pierwsza lokacja to Piracka Zatoczka, skąd powoli wychodzi a następnie biegnie do Biura, w którym znajduje się gracz, jeżeli zbyt rzadko spogląda on w kamery.

Wygląd

Jego strój ma przypominać karmazynowego lisa z ostrymi zębami. Posiada pirackie rzeczy, takie jak opaska na oko i hak na łapę. Foxy ma w niektórych miejscach widoczny szkielet robota, gdyż "materiał" stroju jest porwany, a nogi do końca nie mają skórki. Nie tylko jego wygląd wskazuje na to, że jest popsuty. Na tabliczce przed jego sceną znajduje się napis "Przepraszamy! Nieczynne" (Sorry! Out of order), lecz napis zmienia się na "TO JA!" (IT'S ME!) gdy Foxy wyjdzie zza kurtyny.

Lokacje

Foxy jest za kurtyną w zatoczce piratów. Po pewnym czasie lekko odchyla głowę pokazując swoje zęby. Potem wychodzi i stoi przed kurtyną z całkowicie otwartą paszczą i z widocznym hakiem. Potem, kiedy Foxy'ego nie ma przy kurtynie biegnie przez zachodzi korytarz wprost do biura gracza.

Zachowanie

Foxy atakuje wtedy gdy gracz nie sprawdza często kamer. W czasie gdy gracz zauważy, że nie ma Foxy'ego w zatoczce powinien on zamknąć lewe drzwi a następnie zobaczyć kamerę na zachodnim korytarzu. Będzie przez chwilę słychać walenie w drzwi. Po tym Foxy natychmiast wróci za swoją kurtynę. Wbrew powszechnej opinii Foxy nie atakuje gdy się nie sprawdza jego zatoczki tylko wtedy, gdy w ogóle się nie zwraca uwagi na kamery. Oznacza to, że wystarczy sprawdzać co chwilę kamery w jakimkolwiek miejscu. Można to wykorzystać przy trudniejszych nocach na pokoju gdzie jest obok ciebie Freddy. Może on atakować cię tylko wtedy gdy się przełączysz na inny pokój.

Ciekawostki

  • Gdy Foxy jest schowany za kurtyną, może zdarzyć się, że zacznie nucić piosenkę.
  • Istnieje błąd, który "zabija" Foxy'ego w czasie kiedy próbuje się zamknąć drzwi. Zatrzymuje on rozgrywkę, ale pomimo tego w grze czas leci. Podczas tego błędu usłyszymy dłuższy krzyk.

Galeria

Foxy w drugiej części gry popadł w ruinę jak inne animatroniki. Jego zachowanie jednak różni się od pozostałych zniszczonych animatroników.

Wygląd

To kolejny animatronik (Old Freddy) który nie przeszedł tak gruntownej zmiany. Nadal jest poniszczony. Nie ma materiału na nogach, prawej łapie, ramionach oraz uchu. Także w oku zakrytym opaską znajduje się dziura. Z miejsca na prawe ucho wystają kable jak i z nóg. Do tego jego szczęka działa, a oko (nie zakryte piracką opaską) nie jest cały czas pół zamknięte (powieka się podnosi). Pysk został wydłużony. Sam Lis ma teraz odcień brudnego karmazynu. Wciąż posiada swój hak jak i wspomnianą opaskę, tak samo spodenki i czuprynkę na głowie.

Lokacje

Foxy jak inne zniszczone animatroniki zaczyna w magazynie, jednak porusza się całkiem inaczej. Nie zobaczymy go na kamerach w magazynie ani nigdzie indziej. Jak jest blisko biura zobaczymy go w korytarzu przed biurem. Jeżeli go przegonimy wróci do magazynu. Foxy'ego można zobaczyć w magazynie tylko wtedy gdy nie ma tam żadnego innego animatronika.

Zachowanie

Foxy po wyjściu z magazynu będzie stał w korytarzu przed biurem. Należy wtedy poświecić na niego latarką, po czym się zresetuje i wróci do magazynu. Gdy na niego nie poświecimy to po jakimś czasie nas zabije, całkowicie ignorując maskę Freddy'ego

Ciekawostki

  • Gdy Ballon Boy jest w naszym biurze wydaje dźwięki "Hello", "Hi", co zwabia do nas Foxy'ego.
  • Foxy ignoruje maskę, może nas zabić nawet gdy ją mamy założoną.
  • Foxy jest drugim animatronikiem, który widział zabójcę.

Galeria

Nawigacja

Postacie
FNaF Freddy FazbearBonnieChicaFoxyGolden Freddy
FNaF2 Old FreddyOld BonnieOld ChicaOld FoxyOld Golden FreddyToy FreddyToy BonnieToy ChicaMangleBalloon BoyThe Puppet
FNaF 3 SpringtrapPhantom Balloon BoyPhantom ChicaPhantom FoxyPhantom FreddyPhantom PuppetPhantom Mangle
FNaF4 Nightmare FreddyNightmare BonnieNightmare ChicaNightmare FoxyNightmare FredbearPlushtrapNightmareNightmare Balloon Boy
FNaF4 Halloween Edition Nightmare Jack-O-BonnieNightmare Jack-O-ChicaNightmare MangleNightmarionne
Sister Location Funtime FreddyFuntime FoxyBabyBalloraBidybabEnnardMinireena

Więcej z Fandomu