Fandom

Fredbear's Family Diner

184strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze27 Udostępnij
Animatroniki-t.png
"Uh... Zawsze zastanawiałem się co jest tam, w tych pustych głowach. Wiesz..."
Ta strona to zalążek artykułu! Możesz nam pomóc, rozbudowując go.
"Uh, mamy zamiar skontaktować się z właścicielami oryginalnej restauracji. Uh, nazywała się chyba... "Fredbear's Family Diner", czy jakoś tak. Co prawda została zamknięta całe lata temu, mam wątpliwości, czy uda nam się ich znaleźć..."

Fredbear's Family Diner to nazwa oryginalnej restauracji do Freddy Fazbear's Pizzy. Możliwe, że w pewnym okresie czasu była ona siostrzaną lokacją do pizzerii. Została ona pierwszy raz wspomniana w Nocy Piątej przez Phone Guy'a.

Charakterystyka

Fredbear's Family Diner to pierwsza istniejąca lokacja powiązana z Freddy Fazbear's Pizzą. Zajmowała się serwowaniem jedzenia dla rodzin, docelowo kierowała na rodziny z małymi dziećmi dzięki animatronicznym aktorom, dostarczającym rozrywkę klientom. W restauracji znajdowała się dwójka animatroników, Fredbear i Spring Bonnie, którzy działali jako sprężynowe animatroniki, będące jednocześnie strojem do założenia przez aktorów i animatronikiem.

Historia

Nie wiadomo, kiedy Fredbear's Family Diner zostało otworzone, uznaje się to za okolice początków lat '80. Zgodnie ze słowami Phone Guy'a we FNaF2, zostaje ona zamknięta kilka lat przed 1987 rokiem, datuje się to na rok 1983 w związku ze wskazówkami pojawiającymi się w grze Five Nights at Freddy's 4. Po tym roku, Fredbear's Family Diner nigdy nie zostało ponownie otworzone.

Spekulacje

Take Cake to the Children

Według niektórych teorii, lokacja pojawiająca się w minigrze "Take Cake to The Children" to Fredbear's Family Diner. Zgodnie z nimi, była małą, rodzinną jadalnią. Znajdowała się w niej jedynie postać przypominająca Freddy'ego, prawdopodobnie pierwszy projekt animatronika Fredbeara. Możliwe że nie był to animatronik, a jedynie strój.

Znane jest tylko jedno wydarzenie z tej lokacji, śmierć dziecka za drzwiami lokacji. Morderca zaatakował płaczące dziecko, po czym odjechał - zostawiając martwe ciało przed lokalem. Mogło to być przyczyną zamknięcia pizzerii.

Minigry FNaF4

W wielu teoriach, uznaje się lokację z minigier Five Nights at Freddy's 4 za Fredbear's Family Diner.

Przedstawia ona dobrze działającą lokację, w której znajdują się przynajmniej dwa zestawy Fredbeara i Spring Bonnie'go, dwójka na scenie i dwójka używana jako stroje w minigrze po nocy drugiej. W lokacji znajdował się Purple Guy, pomagał aktorowi założyć strój Spring Bonnie'go.

Podczas wydarzeń z minigier, poznajemy płaczącego chłopca, który mieszka bardzo blisko jadalni. Jest on atakowany przez starszego brata i jego przyjaciół, a ostatecznie nieumyślnie zostaje przez nich zabity, gdy jego głowa zostaje wciśnięta do ust Fredbeara. Ginie w szpitalu nieokreślony czas później. Bardzo prawdopodobne, że ten incydent doprowadził do zamknięcia Fredbear's Family Diner.

Według niektórych teorii, ugryzienie Fredbeara to The Bite of '87, jest to jednak niemożliwe, jeśli lokacja to Fredbear's Family Diner.

The Silver Eyes

Zgodnie z alternatywną historią pojawiającą się w książce Five Nights at Freddy's: The Silver Eyes, Fredbear's Family Diner to mała jadalnia prowadzona przez Henry'ego z żoną, oraz Williama Aftona. Znajdowała się ona w mieście New Harmony w stanie Utah. Działała w okolicy lat '80, a została zamknięta w 1982 roku, gdy Sammy, syn Henry'ego został zamordowany. Po tym incydencie, właściciel otworzył Freddy Fazbear's Pizzę w mieście Hurricane, niedaleko starej lokacji.

Ciekawostki

  • 12 czerwca, Scott Cawthon udostępnił teasera przedstawiającego purpurowy kapelusz i muszkę z podpisem "Własność Fr...er". Najprawdopodobniej, zaczerniony fragment tak naprawdę oznacza Fredbear's Family Diner, a przedmioty na teaserze są jakoś związane z tą lokacją.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki