FANDOM

Animatroniki-t
"Uh... Zawsze zastanawiałem się co jest tam, w tych pustych głowach. Wiesz..."
Ta strona to zalążek artykułu! Możesz nam pomóc, rozbudowując go.

Freddy Fazbear's Pizza to nazwa fikcyjnej restauracji, lokacji w której dzieje się akcja gry Five Nights at Freddy's.

Pizzeria swoją polityką przypomina działanie "Chuck E. Cheese" i "ShowBiz Pizza Place", które podobnie jak ta skupia się na śpiewających i tańczących animatronikach.

Charakterystyka

Freddy Fazbear's Pizza to średnich rozmiarów budynek.

Historia

Animatroniki

Grupa animatroników w tejże pizzeri składa się z: Misia Freddy'ego Fazbear'a, kury Chici, królika Bonniego i lisa Foxy'ego. Każdy ma swój podział. Freddy, Chica i Bonnie występują na scenie, w jednym zespole, jednocześnie także, pełniąc role kelnerów. Foxy zaś, był lisem piratem, występującym na scenie, by podczas nudy, zabawiał dzieciaki. Do tego, pizzeria ma w sobie jeszcze zastępcze części, kostiumy i endoszkielety robotów. Do teraz nie wyjaśnionym robotem jest Golden Freddy (nazywany także Yellow Bear) czyli złota wersja Freddy'ego Fazbear'a.

Ciekawostki

Galeria

Freddy Fazbear's Pizza to nazwa fikcyjnej restauracji, lokacji w której dzieje się akcja gry Five Nights at Freddy's 2. Chociaż akcja dzieje się w innym miejscu niż w grze pierwszej, oba budynki dzielą tą samą nazwę.

Charakterystyka

Historia

Animatroniki

W tej pizzeri znajduje się więcej już robotów. Główne to: Miś Toy Freddy, kura Toy Chica, królik Toy Bonnie i lis(ica) Mangle bądź Toy Foxy. Dodatkowe znajdują się tu stare wersję, niestety popsute już, czyli Old Freddy, Old Chica, Old Bonnie, oraz Old Foxy. Tu także jest niewyjaśniona, złota wersja Freddy'ego. Jak zawsze, każdy z nich ma swoją funkcję. Toy Freddy, Toy Chica i Toy Bonnie grają na scenie i są kelnerami, Mangle/Toy Foxy jest atrakcją "Rozłóż-Złóż", oznacza to, że dzieci mogą ją rozkładać na części, a potem złożyć inaczej niż wcześniej, wersję starsze, siedzą w magazynie. Prócz robotów, jest tu także plastikowa "figura" chłopca z balonami, nazywana Balloon Boy (Balonowy Chłopczyk), oraz nieokreślona postać, czyli marionetka, która prawdopodobnie daje prezenty. Niektórzy określają ją mianem Marionette, bądź The Puppet.

Ciekawostki

Galeria

Nawigacja

Lokacje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki