FANDOM

Fritz Smith to grywalna postać, strażnik który pracuje w Freddy Fazbear's Pizza podczas Niestandardowej Nocy gry Five Nights at Freddy's 2.

Historia

Nie znamy praktycznie żadnych informacji na temat Fritza Smitha. Jest on stróżem nocnym numer trzy w Freddy Fazbear's Pizza, co oznacza że pracował tuż po Jeremy'm Fitzgeraldzie. Jako nowy strażnik, nie otrzymuje on wiadomości od Phone Guy'a, jednak wie jak obchodzić się z animatronikami. Po zakończonej nocy, zostaje zwolniony za odór i grzebanie przy animatronikach. Prawdopodobnie, on sam jest phone guy'em, a grzebał przy animatronikach żeby się czegoś dowiedzieć. ,,Zawsze się zastanawiałem co kryje się w tych głowach, wiesz"

Nocy Szóstej, Phone Guy powiedział:

"Eh, mamy zaplanowane jeszcze jedno przyjęcie, urodziny. Będziesz pracować na dziennej zmianie Eh, póki co po prostu doczekaj do rana, eh, kiedy znowu otworzymy restaurację, prawdopodobnie sam przejmę twoją zmianę."

To zdanie sugeruje, że Fritz Smith to tak naprawdę Phone Guy. Mimo wszystko Phone Guy wydaje się mieć większą rolę w działaniu pizzerii i jest to mało prawdopodobne, by mógł po prostu podszyć się pod kogoś innego.

Ciekawostki

  • Fritz Smith to najprawdopodobniej połączenie przerobionych nazwisk dwóch znanych nam stróżów nocnych. "Fritz" nawiązuje do nazwiska Jeremy'ego Fitzgeralda a "Smith" do nazwiska Mike'a Schmidta. Niektórzy uważają, że może jest to fałszywe imię, a mężczyzna który je przybrał znał i Jeremy'ego i Mike'a, co mogłoby sugerować że Mike Schmidt był wtedy w pizzerii.
  • Fritz Smith jest jedyną postacią w grze, która zastępuje stróża nocnego, którym graliśmy.
  • W przeciwieństwie do jakiegokolwiek innego stróża nocnego - Fritz Smith zbiera pluszaki, pozostawiając je na swoim biurku podczas nocnej zmiany.

Nawigacja

Postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki