FANDOM

Jadalnia jest pomieszczeniem w Five Nights at Freddy's. Jest to centralne miejsce pizzerii, więc każdy animatronik ze sceny może się tu pojawić.

Wygląd

Jadalnia 00.png

Jadalnia jest największym pomieszczeniem w pizzerii Freddy Fazbear's Pizza. Znajdują się w niej duże ilości stołów i krzeseł, a na każdym ze stoliku, stoi po kilka kolorowych kapeluszów urodzinowych. Nie widać, co znajduje się w oddali jadalni, lecz wiadomo, że scena jest na jej terenie, gdyż stoi w tym samym pokoju. Na podłodze jest wzór szachownicy, w kolorze czarnym i czerwonym.

Zajęcie

Jadalnia jest miejscem gdzie dzieci za dnia jedzą i bawią się z animatronikami, które stoją na scenie, i występują. Tutaj także roboty pełnią funkcje kelnerów. W nocy zaś, przez to miejsce, starają się do nas dostać, dorwać i zabić.

Animatroniki

Do jadalni mogą wejść Freddy, Bonnie i Chica, ale nie mogą się w niej znajdować jednocześnie. W późniejszych nocach poruszają się oni bardzo szybko i rzadko znajdują się w jadalni, gdyż od razu przenoszą się do innych pomieszczeń.

Ciekawostki

  • Jeżeli za pomocą edytora zdjęć dodamy jednocześnie Bonniego i Chicę do jadalni to Bonnie będzie znacznie mniejszy od Chici. Jest to prawdopodobnie iluzja optyczna, gdyż Chica stoi trochę dalej od kamery i "wyżej" od Bonniego.
  • Jadalnie możemy zobaczyć w drugiej części w scenkach gdy znajdujemy się na scenie w kostiumie animatronika.
  • Technicznie Foxy biegnie też przez jadalnię gdy wybiega z Pirackiej Zatoczki.
  • Do jadalni wchodzi najwięcej animatroników.

Nawigacja

Lokacje

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki