FANDOM

Szukałeś Śmierci dla pierwszej części gry, lub Śmierci dla drugiej części gry?

Jumpscare'y są główną mechaniką gry Five Nights at Freddy's 3. Zastępują one Śmierci, jako że tylko dwa z jumpscare'ów skutkują zakończeniem gry. Reszta ma za zadanie spowolnić postęp gracza w nocy i odciągnąć jego uwagę od prawdziwego zagrożenia.

Springtrap

Jumpscare'y Springtrapa są jedynymi prawdziwymi jumpscare'ami, które zabijają gracza. Również Springtrap jest też jedynym prawdziwym animatronikiem w Fazbear's Fright: The Horror Attraction.

Zwykle Springtrap atakuje poprzez wejście do Biura drzwiami z lewej strony, atakuje gdy Panel Sterowania jest włączony. Jednak jeśli Springtrap znajduje się przy drzwiach, a gracz ma włączony Monitor Springtrap przebiegnie przez biuro i zaatakuje z prawej strony.

Atakuje on również poprzez wejście do biura Wentylacją która łączy się z biurem od prawej strony.

Po śmierci, ekran ukazuje prosty, czerwony napis Game Over, inaczej niż w poprzednich częściach gry. Być może dlatego, iż Springtrap zabija nie wkładając gracza do kostiumu.

Phantom Freddy

Phantom Freddy może czasami pojawić się za szybą. Będzie on przechodził przez całą długość Biura, żeby zniknąć za końcową ścianą. Jeśli gracz nie będzie miał przez dłuższy czas włączonego Monitora, bądź Panelu Sterowania, pojawi się jumpscare Phantom Freddy'ego. Pojawia się on z przodu przed twarzą gracza. Przypomina on jumpscare Chici z Five Nights at Freddy's 2, oraz wolniejszą wersję jumpscare'u Toy Freddy'ego.

Phantom Balloon Boy

Phantom BB pojawia się rzadko na dowolnej kamerze, jego twarz zakrywa większość kamery. Jeśli gracz nie przełączy szybko kamery, bądź nie wyłączy Monitora, Phantom BB pojawi się w naszym Biurze i będzie patrzył się na gracza przez sekundę, a następnie wskoczy na gracza.

Phantom Chica

Twarz Phantom Chici pojawia się rzadko na konsoli na CAM 07. Gracz musi bardzo szybko wyłączyć Monitor, gdy tak się nie stanie po wyłączeniu monitora i przesunięciu się w lewą stronę Biura Phantom Chica wejdzie poprzez drzwi i jumpscare'uje gracza. W mobilnej wersji gry, gdy gracz zobaczy twarz Phantom Chici na konsoli, ekran automatycznie przeniesie się na jumpscare Phantom Chici, dając graczu bardzo małą szansę na jego uniknięcie.

Phantom Foxy

Phantom Foxy pojawia się w Biurze gdy za często przebywamy w Monitorze. Stoi on na pudle z częściami animatroników. Gracz może go dostrzec nie narażając się na jumpscare z jego strony. Żeby zniknął, należy włączyć monitor i wyłączyć, nie powinien już stać. Atakuje on podobnie jak Foxy z Five Nights at Freddy's 2.

Phantom Mangle

Phantom Mangle może rzadko zwisać z sufitu na CAM 04. Jeśli gracz nie przełączy szybko kamery przed wyłączeniem Monitora, Phantom Mangle pojawi się za szybą przed Biurem emitując głośny, zakłócony dźwięk radiowy. Jako jedyny z Phantom Animatroników powoduje błąd Audio Devices. Żeby Phantom Mangle zniknęła należy naprawić błąd Audio Devices.

Phantom Puppet

Czasami Phantom Puppet może stać na CAM 08, lecz stoi tam jako zwykły model. Jeśli gracz nie zmieni szybko kamery przed wyłączeniem Monitora, Phantom Puppet pojawi się w Biurze, jego twarz będzie się poruszała wraz z ekranem. Kiedy jest w biurze, gracz nie może włączyć Panelu Sterowania, bądź monitora, lecz jest narażony na ataki Phantom Animatroników. Phantom Puppet emituje głośny statyczny dźwięk.

Audio

TheWarningSign
Uwaga: Głośne!
Dźwięk przy ataku animatroników
Scream3
Dźwięk emitowany przez Phantom Mangle
FNaF3 garble1
Dźwięk emitowany przez Phantom Puppet
Mask

Galeria

Nawigacja

Mechanika gry
Five Nights at Freddy's NoceMonitorHalucynacjeDrzwiŚmierci (FNaF1)
Five Nights at Freddy's 2 NoceMonitorHalucynacjeMaska Freddy'egoPozytywkaLatarkaMinigry (FNaF2)Śmierci (FNaF2)
Five Nights at Freddy's 3 NoceMonitorHalucynacjeWentylacja (FNaF3)Panel SterowaniaMinigry (FNaF3)Jumpscary