FANDOM

Szukałeś Nocy Szóstej dla pierwszej, lub Nocy Szóstej dla drugiej części gry?

Noc
Pierwsza
Noc
Druga
Noc
Trzecia
Noc
Czwarta
Noc
Piąta
Koszmar

Koszmar (oryg. Nightmare; inaczej Noc Szósta) to ostatnia noc, w którą można zagrać w grze Five Nights at Freddy's 3. Jest to najtrudniejsza noc w grze (aktywowanie trybu agresywnego w tej nocy jest najtrudniejszym trybem w całej grze), jako że Springtrap i Phantom Animatroniki stają się bardzo agresywne.

Nagranie

"Uh, halo? Halo? Uh, tak dla informacji pracowników, z powodu problemów finansowych, wcześniej wspominiane Pokoje bezpieczeństwa zostaną zamurowane w większości lokacji, także w tej. Grupy pracownicze będą pracować cały dzisiejszy dzień, konstruując fałszywą ścianę dookoła starych drzwi. Nic nie zostanie zabrane z pokoju, więc jeżeli zostawisz tam coś, to twoja wina. Zarząd wychodzi także z prośbą, by ten pokój nie został wspominany rodzinie, przyjaciołom czy przedstawicielom ubezpieczeń. Dziękuje ponownie i pamiętaj by się uśmiechać; jesteś twarzą Freddy Fazbear's Pizza."

Strategie

Gracz powinien zwrócić uwagę na to, że każde drugie użycie urządzenia audio spowoduje jego błąd. Także inne systemy szybciej mogą się zepsuć. Dobrze jest też mieć priorytet w naprawianiu systemów:

  1. Audio
  2. Wentylacje
  3. Kamery

Gracz powinien postarać się utrzymać Springtrapa w CAM08. Można też również na wszelki wypadek na początku nocy zablokować wentylację CAM12. Zaleca się też używanie audio w CAM08 gdy nie możemy namierzyć Springtrapa, a mamy możliwość odtworzenia dźwięku.

Zakończenie

Its burns!.jpg

Po zakończeniu nocy gracz otrzymuje gazetę, na której może znaleźć informację mówiącą że Fazbear's Fright zostało spalone. Za powód uznaje się przerwany przewód. Gazeta wyjaśnia także, że ocalałe pozostałości zostaną sprzedane. Zdjęcie przy gazecie przedstawia figurkę Freddy'ego, która znajdowała się na biurku w biurze. Rozjaśnienie obrazu pozwala znaleźć znajdującego się w tle Springtrapa, a przynajmniej jego głowę ułożoną poziomo. Nie wiadomo, czy przetrwał animatronik i dusza Purple Guy'a, czy może przetrwały jedynie niezdatne do użycia części kostiumu.

Gracz otrzymuje również drugą gwiazdkę w menu głównym, oraz odblokowuje zakładkę Jumpscares w Extra.

Ciekawostki

  • Możliwe, że nazwa "Nightmare" pochodzi od tego, że wiele graczy w poprzednich grach nazywało Noc 6 lub 7 na najwyższych AI - Nightmare Mode.
  • Five Nights at Freddy's 3 jest jedyną grą z serii, która nie posiada niestandardowej nocy.
  • W przeciwieństwie do pozostałych gier Five Nights at Freddy's, szósta noc ma własną nazwę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki