FANDOM

Kuchnia jest pomieszczeniem występującym tylko w pierwszej części gry Five Nights at Freddy's.

Cam6.png

Wygląd

Kamera w kuchni nie działa i patrząc na nią możemy usłyszeć jedynie dźwięki, które obrazują to co najprawdopodobniej dzieje się w środku. Scott wyjawił, że wygląd kuchni pozostawia wyobraźni grającego.

Zajęcie

W kuchni za dnia przygotowywana jest pizza i inne dania dla dzieci.

Animatroniki

Jedynymi animatronikami, które mogą wejść do kuchni są Chica i Freddy Fazbear. Gdy Chica znajdzie się w kuchni usłyszymy wywracanie się garnków, a gdy zrobi to Freddy, usłyszymy ściszoną wersję marszu toreadora.

Ciekawostki

  • Istniała plotka, że grając w siódmej nocy na ustawieniach 0666, 6666 bądź 6660 zobaczymy obraz kuchni, jednak jest to fałszywa informacja. Obrazu kuchni nie ma w plikach gry.
  • Co dziwne, kuchni nie ma w drugiej części, mimo iż powinna być gdyż jest to pizzeria.
  • Mimo iż w minigrach w grze Five Nights at Freddy's 3 możemy poruszać się po Freddy Fazbear's Pizza z pierwszej gry, wciąż nie jesteśmy w stanie zobaczyć, jak wygląda kuchnia. Kuchnia, tak samo jak Schowek nie widnieje na mapie minigier.

Nawigacja

Lokacje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki