FANDOM

Szukałeś Prawego Szybu Wentylacyjnego, bądź Wentylacji dla trzeciej części gry?

Lewy Szyb Wentylacyjny (Left Air Vent) to lokacja w pizzerii Freddy Fazbear's Pizza w grze Five Nights at Freddy's 2.

Fnaf2-cam05.png

Wygląd

Jest to średniej wielkości szyb, gdyż potrafi pomieścić dosyć duże animatroniki. Kieruje się z Pokoju Imprez 1 do naszego biura. Jak nazwa wskazuje, jest on po lewej stronie; jest on w odcieniach szarości. Stworzony został z metalu. Wejścia szybu położone są blisko podłogi, przez co animatronikom łatwiej się do niego dostać.

Zajęcie

Podobnie jak drugi szyb, lewy szyb służy do wprowadzania świeżego powietrza do całej pizzerii. W nocy służy on naszym antagonistom do przemieszczania się z pokoju do biura.

Animatroniki

W lewej wentylacji można spotkać trzy animatroniki, są to Balloon Boy, Toy Chica oraz Old Bonnie. Istnieje także mała szansa, że gdy Marionetka wyjdzie z pudełka, pojawi się tam także Endoszkielet.

Ciekawostki

  • Gdy Balloon Boy wejdzie do wentylacji, gubi swoją tabliczkę i balon. Jednak, gdy pojawia się w naszym biurze, ma je z powrotem.
  • Ustawienie wentylacji ukazane w pizzerii jest pozbawione sensu, pozwala małym dzieciom na poruszanie się po szybach, zwłaszcza, że wejścia w pokojach imprez są dosyć duże, jako że nawet animatroniki mogą przez nie przechodzić i są położone blisko ziemi.

Galeria

Nawigacja

Lokacje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki