Fandom

Lewy Szyb Wentylacyjny

184strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Szukałeś Prawego Szybu Wentylacyjnego, bądź Wentylacji dla trzeciej części gry?

Lewy Szyb Wentylacyjny (Left Air Vent) to lokacja w pizzerii Freddy Fazbear's Pizza w grze Five Nights at Freddy's 2.

Fnaf2-cam05.png

Wygląd

Jest to średniej wielkości szyb, gdyż potrafi pomieścić dosyć duże animatroniki. Kieruje się z Pokoju Imprez 1 do naszego biura. Jak nazwa wskazuje, jest on po lewej stronie; jest on w odcieniach szarości. Stworzony został z metalu. Wejścia szybu położone są blisko podłogi, przez co animatronikom łatwiej się do niego dostać.

Zajęcie

Podobnie jak drugi szyb, lewy szyb służy do wprowadzania świeżego powietrza do całej pizzerii. W nocy służy on naszym antagonistom do przemieszczania się z pokoju do biura.

Animatroniki

W lewej wentylacji można spotkać trzy animatroniki, są to Balloon Boy, Toy Chica oraz Old Bonnie. Istnieje także mała szansa, że gdy Marionetka wyjdzie z pudełka, pojawi się tam także Endoszkielet.

Ciekawostki

  • Gdy Balloon Boy wejdzie do wentylacji, gubi swoją tabliczkę i balon. Jednak, gdy pojawia się w naszym biurze, ma je z powrotem.
  • Ustawienie wentylacji ukazane w pizzerii jest pozbawione sensu, pozwala małym dzieciom na poruszanie się po szybach, zwłaszcza, że wejścia w pokojach imprez są dosyć duże, jako że nawet animatroniki mogą przez nie przechodzić i są położone blisko ziemi.

Galeria

Nawigacja

Lokacje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki