FANDOM

Czy szukałeś Minigier dla trzeciej części gry?

Minigry to mechanika gry Five Nights at Freddy's 2. W tej części gry mamy małą szansę na zagranie w nie po Śmierci.

SAVETHEM

Chodzimy tutaj Freddy'm Fazbear'em. Za pomocą klawiszy W A S D możemy poruszać się po pizzerii. Naszym zadaniem jest podążanie za Marionetką, po pewnym czasie dochodzimy do pewnego pokoju a po kilku sekundach gra nam się zatnie, przy czym dostaniemy wybranego jumpscare'a. Bardzo rzadko może pojawić się Purple Guy, który najprawdopodobniej trzyma w ręku telefon.

Take Cake to the Children

Tutaj poruszamy się Freadbear'em po Fredbear's Family Diner. Musimy dać dzieciom po kawałku ciasta. Podejście do każdego dziecka sprawia, że jego kolor koszulki zmieni się na zielony, a pozostawienie w spokoju sprawia, że zmienia się na czerwony. Podczas dawania ciasta dzieciom jest widać płaczące dziecko, które chce do nas wejść. Podjeżdża do niego fioletowy samochód a z niego wychodzi Purple Guy i zabije je.
Minigane

Take cake to the children

Give Gifts, Give Life

Tym razem poruszamy się Marionetką. Naszym zadaniem jest dostarczenie martwym dzieciom prezentów. Gdy już to zrobimy musimy założyć na nie stroje, co daje im nowe życie. Setne sekundy przed założeniem ostatniego stroju, na środku pokoju pojawia się piąte ciało. Po rozdaniu życia martwym dzieciom ukazuje nam się jumpscare Golden Freddy'ego.

Za każdy prezent mamy po 100 punktów widać to w lewym górnym rogu.
Give

Give gifts, give lives.

Go, go, go!

Tym razem sterujemy Foxy'm. Musimy wyjść z Pirackiej Zatoki i kierować się ku dzieciom. Widać tam pięcioro dzieci. Czworo jest wesołych zaś jeden smutny. W końcu musimy jeszcze 2 razy powtórzyć naszą poprzednią czynność. Za trzecim razem widać Pink Guy'a który uśmiecha się do Foxy'ego. Kiedy zrobimy naszą czynność zobaczymy całą piątkę martwych dzieci. Potem ukazuje się jumpscare Foxy'ego.
Go go go

Go! Go! Go!

Ciekawostki

  • W minigierkach pojawia się zabójca 6 dzieci.
  • W minigierkach chodzimy Marionetką, Freddy'm, Fredbear'em oraz Foxy'm.
  • Płaczące dziecko z minigierki Take Cake to the Children to najprawdopodobniej Marionetka, która ma łzy na masce.

Nawigacja

Mechanika gry
Five Nights at Freddy's NoceMonitorHalucynacjeDrzwiŚmierci (FNaF1)
Five Nights at Freddy's 2 NoceMonitorHalucynacjeMaska Freddy'egoPozytywkaLatarkaMinigry (FNaF2)Śmierci (FNaF2)
Five Nights at Freddy's 3 NoceMonitorHalucynacjeWentylacja (FNaF3)Panel SterowaniaMinigry (FNaF3)Jumpscary

Więcej z Fandomu

Losowa wiki