FANDOM

Minigry to jeden z głównych mechanizmów, na których opiera się gra Five Nights at Freddy's 4. Gra oferuje nam 2 typy minigier: Pikselowe (Zakończenia I Nocne Minigry) oraz drugi tryb- Łapanie Plushtrapa

Pikselowe

We wszystkich z wyjątkiem ostatniej, w zakończeniu słychać śmiech Nightmare Fredbear'a.

Nocne Minigry

Noc pierwsza

Przed przejściem Nocy Pierwszej widzimy napis "5 days until the party" co oznacza "5 dni do imprezy" po czym pojawia się pluszowy Fredbear i wypowiada słowa: "What Did He Do This Time? He locked you in your room again. Don't be scared. I am here with you" co oznacza "Co On Zrobił Tym Razem? Zamknął cię znowu w twoim pokoju. Nie bój się. Ja tu jestem z tobą". Pojawiamy się jako smutny chłopak w swoim pokoju zamkniętym przez naszego brata, który gnębił naszego protagonistę. Po prawej stronie znajduje się turkusowe łóżko na którym widzimy pluszowego Fredbear'a, który śledzi oczami nasze ruchy. W lewym, górnym rogu znajduje się granatowa szafa na której widzimy jasno-turkusową lampę, a w lewym dolnym rogu znajdują się zabawkowi Freddy, Chica, Bonnie i Foxy pozbawiony głowy. Próbujemy wyjść pukając w drzwi kilka razy po czym upadamy na ziemię i płaczemy. Następnie pluszowy Fredbear mówi "Tommorow is another day." co oznacza "Jutro jest następny dzień".

Noc druga

Po ukończeniu nocy pierwszej widzimy napis: "4 days until the party". Mamy identyczną do minigry sprzed nocy pierwszej mapę, lecz zamknięte wcześniej drzwi są otwarte. Gdy ruszymy się, pluszowy Fredbear powie: "You know he is hiding again." czyli "Wiesz że się znowu chowa.". Gdy wyjdziemy z pokoju, znajdziemy się na korytarzu i pluszowy Fredbear powie: "He won't stop until you find him", co oznacza: "Nie przestanie, póki go nie znajdziesz". Następnie wejdziemy do salonu, podejdziemy do wyłączonego telewizora. Zza telewizora wyskoczy brat w masce Foxy'ego który wystraszy nas i upadniemy na ziemię z płaczem. Pod koniec pluszowy Fredbear mówi ponownie: "Tommorow is another day".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki