Fandom

Niestandardowa Noc

184strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze13 Udostępnij

Szukałeś Niestandardowej Nocy dla drugiej części gry?

Noc
Pierwsza
Noc
Druga
Noc
Trzecia
Noc
Czwarta
Noc
Piąta
Noc
Szósta
Niestandardowa
Noc

Niestandardowa Noc jest siódmą i ostatnią grywalną nocą w grze Five Nights at Freddy's. Pozwala ona graczowi na zmienianie poziomu AI Animatroników, gdzie minimalna wartość wynosi 0 a maksymalna 20.

Mechanika

Gracz ustala Animatronikom poziom ich AI-sztucznej inteligencji. Możemy ją ustalić każdemu animatronikowi, oprócz Golden Freddy'ego.

Rozgrywka

Im wyższy poziom AI posiadają Animatroniki, tym są bardziej aktywne.

Freddy Fazbear

Mimo swoich ustawień Freddy jest najmniej aktywnym animatronikiem, z wyjątkiem ekstremalnych poziomów. Na poziomach 1-2 jest prawie nieaktywny. Na poziomach 3-6 zacznie być bardziej aktywny, podobnie do tego jak zachowywał się podczas nocy trzeciej i czwartej.

Na poziomach 7-12 jest niezwykle aktywny i groźny. Na poziomach 13-20 jest ekstremalnie groźny i wykorzystuje każdą sytuację żeby nas zabić. Gracz może go unikać zamykając prawe Drzwi zawsze gdy chce sprawdzić Monitor.

Bonnie i Chica

Na poziomach 1-2 będą tak aktywni jak podczas pierwszej nocy. W poziomach 3-6 staną się bardziej aktywne.

Na poziomach 7-12 zaczną się pojawiać bardzo często. W poziomach 13-20 są bardzo aktywne i mają wysoką tendencję do wyłączania świateł przy Drzwiach.

Jeśli gracz widzi Bonnie'go lub Chicę w drzwiach ma tylko dwie sekundy zanim zablokują oni drzwi.

Foxy

Na poziomach 1-2 Foxy będzie zachowywał się jak podczas nocy drugiej.

W poziomach 3-6 jest tak aktywny jak podczas trzeciej nocy. Na poziomach 7-12 będzie bardzo aktywny. Na poziomach 13-20 będzie atakował nas ekstremalnie często.

Ukończenie

I didnt want to work here anyway.png

Zwolnienie

Po udanym zakończeniu niestandardowej nocy otrzymamy zwolnienie. Zostajemy zwolnieni za manipulowanie animatronikami, generalny nieprofesjonalizm oraz za odór.

Specjalne kody

20/20/20/20

3 Stars Real.jpg

Menu główne po ukończeniu trybu 4/20

Zwany 4/20 lub Nightmare Mode.Jest to najtrudniejszy tryb gry w pierwszej części gry. Za ukończenie dostajemy trzecią gwiazdkę w menu głównym.

1/9/8/7

Od wersji 1.13 jest to niemożliwy do zagrania tryb. Próba zagrania w niego kończy się jumpscare'm Golden Freddy'ego. Jest to nawiązanie do The Bite of '87.Scott dodał to ,żeby nie było plotek o tajemniczym Zakończeniu .

Taktyka na tryb 20/20/20/20

Freddy, Bonnie, Chica

Na początek włącz kamerę i przełącz na Róg Wschodniego Korytarza ,wyłącz kamerę. Potem postępuj tak:

1.Włącz kamerę.

2.Wyłącz kamerę.

3.Sprawdź lewe drzwi , jeżeli jest tam animatronik zamknij drzwi.

4.Włącz kamerę.

5.Wyłącz kamerę.

6.Sprawdź prawe drzwi , jeżeli jest tam animatronik zamknij drzwi.

7.Włącz kamerę.

8.Wyłącz kamerę.

9.Jeżeli animatronik był w lewych drzwiach sprawdź je, jeżeli już nie ma, otwórz drzwi.

10.Włącz kamerę,

11.Wyłącz kamerę,

12.Jeżeli animatronik był w prawych drzwiach, sprawdź je, jeżeli już nie ma to otwórz drzwi.

13.Powtórz

Uwagi

Możemy tylko przełączyć kamerę na Róg Wschodniego korytarza, Potem jak przełączymy kamerę Foxy zaatakuje (pobiegnie), jeżeli Freddy był tam (Róg Wschodniego Korytarza) gracz musi w sekundę zamknąć drzwi po lewej i prawej, przeczekać atak Foxy'ego , wyłączyć lewe drzwi i przełączyć kamerę na Róg Wschodniego korytarza i sprawdzić Freddy'ego. Jeżeli go nie ma, gracz najprawdopodobniej nie przeżyje. Foxy może wtedy drugi raz zaatakować, więc zaleca się zamknięcie lewych drzwi. Zdarza się, że wtedy Foxy będzie atakował już do końca nocy .

Foxy bez przełączenia 2 razy kamery jak napisano powyżej nie zaatakuje przez noc (bardzo rzadko atakuje gdy jesteśmy za wolni).

Istnieje bardzo mała szansa ,że nie stracimy całej energii ,więc na koniec trzeba się modlić, gdy stracimy energię.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki