Czy szukałeś Niestandardowej Nocy dla pierwszej części gry?

Noc
Pierwsza
Noc
Druga
Noc
Trzecia
Noc
Czwarta
Noc
Piąta
Noc
Szósta
Niestandardowa
Noc

Niestandardowa Noc to ostatnia grywalna noc w Five Nights at Freddy's 2. Podobnie jak w pierwszej części gry, wybieramy w niej poziom AI Animatroników. Nie możemy ustawić AI Marionetki.

Tryby

Nowością w tej części gry, jest to, że możemy wybrać gotowe tryby, za które dostajemy nagrody. Nagrodami są pluszaki-zabawki, które po ukończeniu danego trybu "siedzą" na stole w biurze. Wyjątkiem jest nagroda za tryb 20/20/20/20 (tzw. 4/20), jest to trzecia gwiazdka w menu głównym. Tryby wraz z nagrodami:

Nazwa trybu Lolaka.png Bonnie Icon.png Oldchicamugshot.png Oldfoxymugshot.png Balloonboymugshot.png TF Icon.png TB Icon.png TC Icon.png Mangle Icon.png GFreddyDestroyed 0.png Nagroda
20/20/20/20 20 20 20 20 0 0 0 0 0 0 Gold Star.png
New & Shiny 0 0 0 0 10 10 10 10 10 0 ToyBonnieFigurine.png
Double Trouble 0 20 0 5 0 0 20 0 0 0 BonnieDoll.png
Night of Misfits 0 0 0 0 20 0 0 0 20 10 BBDoll.png
Foxy Foxy 0 0 0 20 0 0 0 0 20 0 FoxyDoll.png
Ladies Night 0 0 20 0 0 0 0 20 20 0 ChicaDoll.png
Freddy's Circus 20 0 0 10 10 20 0 0 0 10 FreddyFazbearDoll.png
Cupcake Challenge 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 FNAF2CupcakePlushie.png
Fazbear Fever 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 LoneMicrophone.png
Golden Freddy 20 20 20 20 20 20 20 20 20 20 GoldenFreddyDoll.png

Strategie

20/20/20/20 (tzw. 4/20)

Gracz powinien poświecić Latarką w Korytarz po tym, jak Bonnie i Chica opuszczą biuro. Następnie należy szybko nakręcić Pozytywkę. Sprawdzanie wentylacji nie jest potrzebne. W tym trybie liczy się bardzo szybki refleks.

New & Shiny

Ten tryb jest nieznacznie prostszy od innych (oprócz Foxy Foxy i Night of Misfits). Gracz musi uważać szczególnie na BB, żeby ten nie wszedł do biura, ponieważ wtedy Foxy będzie mógł nas zabić.

Double Trouble

W tym trybie gracz musi przykładać uwagę do Prawego Szybu Wentylacyjnego, tylko Toy Bonnie będzie się tam pojawiał.

Night of Misfits

Ten tryb jest idealny do nauki obrony przed BB oraz Golden Freddy'm, przyda nam się to w trybie 10/20.

Foxy Foxy

W tym trybie musimy szczególnie uważać na Latarkę. Foxy będzie prawie nieustannie stał w Korytarzu. Trzeba na niego poświecić 2-3 razy, następnie nakręcić Pozytywkę. Jeśli usłyszymy odgłosy Mangle'a musimy sprawdzić Prawy Szyb Wentylacyjny, następnie poświecić na Foxy'ego i założyć maskę, aż do zniknięcia dźwięku.

Ladies Night

W tym trybie należy sprawdzać Lewy Szyb Wentylacyjny, w razie pojawienia się Toy Chici, oraz słuchać czy przypadkiem nie pojawiły się odgłosy Mangle'a.

Freddy's Circus

Ten tryb pozwala graczowi zapoznać się z wszystkimi odsłonami Freddy'ego oraz z BB. Należy zwracać uwagę na Lewy Szyb Wentylacyjny.

Cupcake Challange/Fazbear Fever

Te tryby zapoznają gracza i przygotowują do trybu 10/20. Należy stosować strategie jak do nocy szóstej.

Golden Freddy (tzw, 10/20)

Gracz powinien zakładać Maskę za każdym razem, gdy wyłączy Monitor. Należy przestrzegać tych kroków:

  1. Nakręć Pozytywkę. Jeśli usłyszysz dźwięki z Korytarza, od teraz musisz sprawdzać tamto miejsce
  2. Nakręć pozytywkę. Jeżeli usłyszysz odgłosy z wentylacji, od teraz musisz je sprawdzać
  3. Sprawdź Lewy Szyb Wentylacyjny, sprawdź korytarz, następnie sprawdź Prawy Szyb Wentylacyjny, potem znowu korytarz
    1. Jeśli Animatronik pojawi się w wentylacji, natychmiast załóż maskę
    2. Jeżeli nie będzie żadnych animatroników, nakręć pozytywkę
      1. Liczba "tyknięć" pozytywki zależy od animatronika w korytarzu. Jeśli gracz nie może zaświecić Latarki, bądź Foxy jest w korytarzu, należy nakręcić pozytywkę na 5-6 tyknięć. Jeśli nie ma Foxy'ego w korytarzu, ale jest inny animatronik, nakręć na 6-7 tyknięć. Jeżeli korytarz jest pusty, nakręć na 8 tyknięć.
  4. Powtórz

Tryb ten wymaga perfekcyjnego czasu i reakcji, drobne opóźnienie może prowadzić do śmierci.

Zakończenie

FNaF2 Pink Slip.png.png

Wypowiedzenie, które otrzymujemy za ukończenie niestandardowej nocy

Po ukończeniu nocy niestandardowej, gracz otrzymuje wypowiedzenie. Okazuje się jednak, że tej nocy nie poruszamy się Jeremy'm Fitzgeraldem, a Fritzem Smithem. Podobnie jak w pierwszej części gry, stróż nocny tej nocy zostaje zwolniony za "manipulowanie animatronikami" oraz za "odór".

Ciekawostki

  • Scena oraz Części/Serwis są zawsze wyłączone w niestandardowej nocy.
  • Podobnie do pierwszej części gry za ukończenie trybu 4/20 dostajemy trzecią gwiazdkę w menu głównym.
  • Data nocy siódmej jest uważana za datę The Bite of '87.
  • Domyślną wartością AI animatroników po odblokowaniu Niestandardowej Nocy jest 1/3/3/1. Jest ona bardzo zbliżona do Nocy Pierwszej.

Więcej z Fandomu