Fandom

Nightmare (animatronik)

184strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze27 Udostępnij

Nightmare - główny antagonista w grze Five Nights at Freddy's 4. Pojawia się on w nocy siódmej oraz trybie 20/20/20/20 (noc 8) od 4AM.

Opis

Wygląda dokładnie jak Nightmare Fredbear. Jedyne, co ich różni to kolorystyka: Nightmare jest cały czarny, nie licząc muszki i kapelusza, które są żółte, oraz srebrnych części endoszkieletu.

Zachowanie

Nightmare pojawia się nocy siódmej i ósmej  (w ósmej o godzinie czwartej w nocy). Zachowuje się on jak Nightmare Fredbear (bardzo szybkie przemieszczanie się itd.). Widoczny jest on w lewym i prawym korytarzu oraz w szafie. Prócz tego na łóżku i w schowku może pokazać się jego głowa. Kiedy nas zaatakuje, zobaczymy twarz Nightmare'a i usłyszymy dźwięk, który różni się szczególnie od innych Nightmare'ów, podobny do tego który wydawał Golden Freddy w pierwszej części, ale cichy.

Ciekawostki

  • W plikach gry oraz po zaświeceniu latarki możemy ujrzeć jego endoszkielet.
  • W plikach gry Nightmare nazywa się Shadow Freddy lecz w zakładce extra nazywa się Nightmare.
  • Technicznie można uznać go za Bossa, gdyż pojawia się po pewnym czasie i jest bardzo trudnym przeciwnikiem.
  • Nightmare to jedyny animatronik, który nie pojawia się na teaserach.
  • Istnieje teoria, że Nightmare zwiastuje śmierć chłopca.
  • Jest jedynym animatronikiem, który nie ma animacji jumpscare'a, tylko zawiesza na chwilę ekran
    • Jest to podobne do animacji jumpscare'a Golden Freddy'ego z pierwszej części

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki