FANDOM

Nightmare Bonnie jest jednym z antagonistów gry Five Nights at Freddy's 4 .

Wygląd

Nightmare Bonnie przypomina Bonnie'go z Five Nights at Freddy's 2.

Posiada jednak twarz.

Ma wiele uszczerbków.Jest zniszczony, na prawej ręce, lewej nodze i brzuchu nie ma kostiumu. Ma szczękę wypełnioną ostrymi zębami jak inne koszmary . Jego oczy są fioletowe, a muszka czerwona. Wyraźnie widać jego endoszkielet. Ma dwa rzędy ostrych zębów.

Zachowanie

Nightmare Bonnie będzie się przemieszczał przez lewy korytarz do naszego pokoju by zabić gracza. Trzeba zaświecić latarką jeśli jest na końcu pokoju światło go odstraszy. Jednak jeśli słychać oddech należy szybko zamknąć drzwi, inaczej nastąpi jumpscare i koniec gry.

Strategia

Aby uniknąć Nightmare Bonnie'go należy często sprawdzać czy nie stoi przy drzwiach. Jeżeli słyszymy oddychanie należy zamknąć drzwi i poczekać aż odejdzie. Jeżeli natomiast nie słyszymy oddychania, powinniśmy poświecić latarką by sprawdzić, czy nie ma go na końcu korytarza.

Ciekawostki

  • Zachowanie Nightmare Bonnie'go jest prawdopodobnie nawiązaniem do pierwszej części gry.
  • Jest to drugi poznany koszmarny animatronik.
  • Gdy przysłuchamy się jego jumpscare'owi, na końcu jego możemy usłyszeć krzyk dziecka.

Galeria

Halloween Edition

Nightmare Bonnie posiada swego odpowiednika w Five Nights at Freddy's 4: Halloween Edition. Jest on znany jako Jack-O-Bonnie.

Jackobonnie.png

Wygląd

Jack-O-Bonnie wygląda jak Nightmare Bonnie. Różni się jednak ubarwieniem. Ma przypominać Halloweenową dynię.

Zachowanie

Jack-O-Bonnie zachowuje się identycznie jak Nightmare Bonnie.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki