FANDOM

Nightmare Bonnie jest jednym z antagonistów gry Five Nights at Freddy's 4 .

Wygląd

Nightmare Bonnie przypomina Bonnie'go z Five Nights at Freddy's 2.

Posiada jednak twarz.

Ma wiele uszczerbków.Jest zniszczony, na prawej ręce, lewej nodze i brzuchu nie ma kostiumu. Ma szczękę wypełnioną ostrymi zębami jak inne koszmary . Jego oczy są fioletowe, a muszka czerwona. Wyraźnie widać jego endoszkielet. Ma dwa rzędy ostrych zębów.

Zachowanie

Nightmare Bonnie będzie się przemieszczał przez lewy korytarz do naszego pokoju by zabić gracza. Trzeba często świecić latarka w lewym korytarzu. Jeśli jest na końcu pokoju światło go odstraszy. Jednak jeśli słychać oddech należy szybko zamknąć drzwi, inaczej nastąpi jumpscare i koniec gry.

Strategia

Aby uniknąć Nightmare Bonnie'go należy często sprawdzać czy nie stoi przy drzwiach. Jeżeli słyszymy oddychanie należy zamknąć drzwi i poczekać aż odejdzie. Jeżeli natomiast nie słyszymy oddychania, powinniśmy poświecić latarką by sprawdzić, czy nie ma go na końcu korytarza.

Ciekawostki

  • Zachowanie Nightmare Bonnie'go jest prawdopodobnie nawiązaniem do pierwszej części gry.
  • Jest to drugi poznany koszmarny animatronik.
  • Gdy przysłuchamy się jego jumpscare'owi, na końcu jego możemy usłyszeć krzyk dziecka.

Galeria

Halloween Edition

Nightmare Bonnie posiada swego odpowiednika w Five Nights at Freddy's 4: Halloween Edition. Jest on znany jako Jack-O-Bonnie.

Jackobonnie

Wygląd

Jack-O-Bonnie wygląda jak Nightmare Bonnie. Różni się jednak ubarwieniem. Ma przypominać Halloweenową dynię. Zamiast fioletowych oczu ma teraz żółte światła.

Zachowanie

Jack-O-Bonnie zachowuje się identycznie jak Nightmare Bonnie.

Galeria