FANDOM

Nightmare Foxy jest jednym z antagonistów Five Nights at Freddy's 4.

Opis

Nightmare Foxy wygląda jak zniszczona wersja oryginału. Nie ma on swojej opaski na prawym oku, natomiast ma dziurę w kostiumie, która delikatnie przypomina część opaski. Posiada dwie szczęki. W jego kostiumie jest pełno dziur, a na nogach nie ma materiału. Posiada on swój główny atrybut: hak oraz pięć palców jak inne koszmarne animatroniki oraz Springtrap. Na gołych nogach ma sprężyny i cztery palce u stóp. Jego spodnie są koloru brązowo-zielonego.

Zachowanie

Nightmare Foxy pojawia się w lewym lub prawym korytarzu, a najczęściej w szafie.Jeżeli poświecimy na niego latarką zyskamy trochę czasu. Jeżeli tego nie zrobimy, wejdzie do schowka przy okazji poruszając drzwiami. Będzie powoli z niej wychodził, chcąc nas dorwać. Kiedy jest najbliżej od wyjścia ze schowka, po zaświeceniu latarką głowa wystaje mu zza drzwi. Kiedy pierwszy raz na niego zaświecimy to usłyszymy dźwięk jumpscare'a, ale nie zaatakuje nas tylko będzie ruszał szczęką. Kiedy zamkniemy drzwi, a on się nie ruszy, nie będzie już dzwięku jumpscare'a, ani Nightmare Foxy nie poruszy szczęką. Jeżeli się cofnie to najpierw będzie widoczna tylko dolna część szczęki, hak i noga. Kiedy będziemy blisko od powstrzymania go będzie widoczny tylko hak i fragment nogi. Ostatecznie na jego miejscu pojawi się pluszowy Foxy.

Ciekawostki

  • Nightmare Foxy nie posiada swojego języka, który jest widoczny w menu oraz na teaserze.
  • Schowek w którym się znajduje, jest nawiązaniem do Pirackiej zatoczki. Jego odpowiednikiem jest Mangle, z dodatku Halloowen update, która również chowa się w szafie.
  • W menu extra można zobaczyć jak tworzony był Foxy. Podobnie jest z Nightmare Fredbear'em.

Galeria