FANDOM

Nightmare Fredbear jest jednym z antagonistów Five Nights at Freddy's 4. Pojawia się on piątej i szóstej nocy.

Opis

Nightmare Fredbear jest złotym niedźwiedziem. Ma on fioletowy kapelusz i muszkę. Tak jak wszystkie Nightmare'y wygląda na zniszczonego, z widocznymi częściami endoszkieletu. Dysponuje on ostrymi i wielkimi zębami. Dodatkowo, w przeciwieństwie do reszty Nightmare'ów posiada szczękę na brzuchu. Z wyglądu przypomina Golden Freddy'ego, więc wielu fanów spekuluje, że to on (niektórzy nazywają go Nightmare Golden Freddy).

Zachowanie

Nightmare Fredbear pojawia się nocy piątej i nocy szóstej, od godziny czwartej, tak samo jak w Halloowen update. Potrafi bardzo szybko przebiegać z lewego na prawy korytarz. Jeśli gracz usłyszy bardzo głośny śmiech przypominający ten Freddy'ego z pierwszej gry, oznacza to, że Fredbear jest w szafie lub za nami. Na łóżku pojawia się tylko jego głowa. By się jej pozbyć, należy migać latarką aż głowa zniknie.

Strategia

Gdy jest na łóżku należy szybko świecić na niego latarką, aż zniknie. Natomiast gdy jest w lewym korytarzu lub kuchni i jest bardzo blisko trzeba zamknać drzwi.

Ciekawostki

  • Wiemy, że przypadkowo zmiażdżył on głowę chłopczykowi. Nie wiadomo jednak czy było to The Bite of' 87 .
  • Na teaserze posiadał inny kolor.

Galeria