Fandom

Nightmare Fredbear

184strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze21 Udostępnij

Nightmare Fredbear jest jednym z antagonistów Five Nights at Freddy's 4. Pojawia się on piątej i szóstej nocy.

Opis

Nightmare Fredbear jest złotym niedźwiedziem. Ma on fioletowy kapelusz i muszkę. Tak jak wszystkie Nightmare'y wygląda na zniszczonego, z widocznymi częściami endoszkieletu. Dysponuje on ostrymi i wielkimi zębami. Dodatkowo, w przeciwieństwie do reszty Nightmare'ów posiada szczękę na brzuchu. Z wyglądu przypomina Golden Freddy'ego, więc wielu fanów spekuluje, że to on (niektórzy nazywają go Nightmare Golden Freddy).

Zachowanie

Nightmare Fredbear pojawia się nocy piątej i nocy szóstej, od godziny czwartej. Potrafi bardzo szybko przebiegać z lewego na prawy korytarz. Jeśli gracz usłyszy bardzo głośny śmiech przypominający ten Freddy'ego z pierwszej gry, oznacza to, że Fredbear jest w szafie lub za nami. Na łóżku pojawia się tylko jego głowa. By się jej pozbyć, należy migać latarką aż głowa zniknie.

Strategia

Ciekawostki

  • Wiemy, że przypadkowo zmiażdżył on głowę chłopczykowi. Nie wiadomo jednak czy było to The Bite of' 87 .
  • Na teaserze posiadał inny kolor.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki