FANDOM

Szukałeś Nocy Czwartej dla drugiej, lub Nocy Czwartej dla trzeciej części gry?

Noc
Pierwsza
Noc
Druga
Noc
Trzecia
Noc
Czwarta
Noc
Piąta
Noc
Szósta
Niestandardowa
Noc

Noc Czwarta jest czwartą grywalną nocą w grze Five Nights at Freddy's. W tej nocy wszystkie animatroniki stają się agresywniejsze, zwłaszcza Freddy Fazbear. Podczas tej nocy, animatroniki zaczynają zachowywać się dziwnie, będąc w rogach korytarzy, głowy Bonnie i Chici zaczynają gwałtownie drgać. Foxy i Freddy Fazbear także stają się znacznie aktywniejsi i szybko mogą zaatakować nieobeznanego w sytuacji strażnika nocnego. Nagranie sugeruje, że Phone Guy mógł zostać zabity przez animatroniki.

Nagranie

"Halo, halo? Hej! Hej, wow, dzień czwarty. Wiedziałem że dasz sobie radę.
Uh, hej, posłuchaj. Mogę nie być w stanie wysłać Ci jutro wiadomości. *uderzanie* To-to była zła noc. Um, właściwie cieszę się, że zostawiałem Ci moje wiadomości. *kaszle* Uh, gdy to robiłem.
Uh, hej, zrób mi przysługę. *uderzanie* Może kiedyś, uh, mógłbyś sprawdzić co jest w tych kostiumach na zapleczu? *uderzanie* Będę próbował wytrzymać aż ktoś to sprawdzi. Może nie będzie aż tak źle. *uderzanie* Uh, zawsze zastanawiałem się co jest w tych wszystkich pustych głowach. *melodia pozytywki*
Wiesz... *jęk* O, nie - *odgłosy animatroników i piski*"

Strategie

Ostrożna gra

Ta strategia jest najczęściej używana w nocach 3-6. Gracz musi zastosować się do poniższych zasad:

  • Sprawdzaj co kilka sekund Piracką Zatoczkę i Scenę.
  • Jeżeli Bonnie zszedł ze sceny, sprawdź lewe światła przed włączeniem kamery.
  • Jeżeli Chica zeszła ze sceny, sprawdź prawe światła przed włączeniem kamery.
  • Jeżeli Freddy Fazbear zszedł ze sceny, śledź go. Jeżeli dotarł do Holu Zachodniego, zamknij prawe drzwi póki nie zniknie. Cały czas należy go śledzić na kamerach.
  • Jeżeli Foxy zniknął ze swojej zatoczki, zamknij lewe drzwi i sprawdź kamerę Holu Wschodniego, po czym otwórz drzwi z powrotem.

Celem strażnika nocnego jest podczas tej nocy zablokowanie drogi Foxy'emu i Freddy'emu a tym samym pilnowanie, by Bonnie i Chica przypadkiem nie weszli do Biura. Jeżeli gracz będzie we właściwy sposób sprawdzał kamery, dwa pierwsze animatroniki nie ruszą się ze swoich miejsc i gracz spokojnie przetrwa całą noc.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki