FANDOM

Szukałeś Nocy Czwartej dla pierwszej części gry, lub Nocy Czwartej dla trzeciej części gry?

Noc
Pierwsza
Noc
Druga
Noc
Trzecia
Noc
Czwarta
Noc
Piąta
Noc
Szósta
Niestandardowa
Noc

Noc Czwarta jest czwartą grywalną nocą w Five Nights at Freddy's 2. W odróżnieniu do pozostałych Nocy, podczas tej, nowe Animatroniki (oprócz Mangle, Marionetki i Balloon Boy'a) stają się znacznie mniej aktywne, natomiast stare animatroniki możemy spotkać częściej. Pozytywkę również trzeba nakręcać dużo wcześniej.

Nagranie

"Halo? Halo? Ee, hej tam, noc czwarta! Mówiłem ci, że się nie zawiedziesz! Ok, więc, ee, żeby poinformować cię, ee, było coś w rodzaju, ee, dochodzenia. Ee, może moglibyśmy skończyć i zamknąć na kilka dni... Nie wiem. Chcę podkreślić, mimo, że to po prostu na wszelki wypadek. Ee, Fazbear Entertainment zaprzecza wszystkim zbrodniom. Takie rzeczy czasem się zdarzają. Em... To wszystko uporządkuje się w kilka dni. Po prostu trzymaj na wszystkim oko, a ja będę cię wciąż informować. Ee, tak na marginesie, spróbuj unikać kontaktu wzrokowego z animatronikami dzisiaj jeśli tylko możesz. Ktoś mógł manipulować ich systemami rozpoznawania twarzy - nie jesteśmy pewni. Ale animatrony działały bardzo nietypowo, niemal agresywnie w stosunku do pracowników. Na dzieci reagowały w porządku, ale kiedy spotykają dorosłego, po prostu się... gapią. Ee... W każdym razie, bądź czujny. To będzie wszystko. Dobrej nocy!"

Strategia

Od tej nocy zaleca się graczowi sprawdzanie tylko jednej kamery-Zakątek Nagród. Animatroniki tej nocy są znacznie aktywniejsze i mogą wyłączyć Monitor, wtedy mamy tylko chwilę na reakcję, czyli założenie maski. Musimy też uważać na Latarkę, ponieważ tej nocy Foxy staje się dużo bardziej uciążliwy. Powinno to wyglądać jak w Nocy Trzeciej:

  1. Sprawdź Korytarz
  2. Sprawdź obie wentylacje
  3. Sprawdź korytarz ponownie
  4. Włącz kamerę i nakręć Pozytywkę
  5. Wyłącz kamerę i jeśli w naszym biurze znajduje się Animatronik szybko załóż maskę
  6. Powtórz

Scenka

4thNightCutscene.png

Również po zakończeniu tej nocy zobaczymy scenkę, podobną do poprzedniej, lecz tym razem także Marionetka nas obserwuje. Po zakończeniu scenki w lewym górnym rogu pojawia się napis "it's me" .

FNaF2 Cutscene- FNaF2 Cutscene- Night 400:36

FNaF2 Cutscene- FNaF2 Cutscene- Night 4

Scena po nocy czwartej

Więcej z Fandomu

Losowa wiki