FANDOM

Szukałeś Nocy Czwartej dla pierwszej, lub Nocy Czwartej dla drugiej części gry?

Noc
Pierwsza
Noc
Druga
Noc
Trzecia
Noc
Czwarta
Noc
Piąta
Koszmar

Noc Czwarta jest czwartą grywalną nocą w Five Nights at Freddy's 3. Podczas tej nocy Springtrap jest znacznie bardziej agresywny, podobnie jak Phantom Animatroniki. Tej nocy uaktywnia się również Phantom Puppet.

Nagranie

"Uh, halo? Halo, halo! Uh, powstała pewna zmiana na temat polityki firmy związana z użyciem stroju. Um, przestańcie. Po odkryciu nieszczęśliwego wypadku w siostrzanym zakładzie, związanym z wielokrotnymi i jednoczesnymi awariami zatrzasków, firma uznała że zakładanie stroi jest obecnie zabronione. Bezpieczeństwo jest naszym największym priorytetem w Freddy Fazbear's Pizza, dlatego klasyczne stroje zostaną przeniesione właściwej lokacji, gdzie zostaną sprawdzone przez naszych techników. Do czasu dotarcia wymiany, będziecie zakładać udostępnione wam tymczasowe kostiumy. Zauważcie, że zostały one znalezione w krótkim okresie czasu, dlatego pytania na temat ich stosowności nie powinny się pojawiać. Powtarzam, klasyczne stroje nie powinny być dotykane, aktywowane lub zakładane. Mówiąc to, jesteśmy zwolnieni z odpowiedzialności, robicie wszystko na własny rachunek. Jak zawsze, pamiętaj by się uśmiechać, jesteś twarzą Freddy Fazbear's Pizza."

Strategia

Odtwórz dźwięk w kamerze CAM 08 i poczekaj aż Springtrap tam się uda. Sprawdź systemy i zrestartuj, jeśli jakiś został zniszczony. Jeśli Springtrap wejdzie do wentylacji, natychmiast ją zablokuj i odtwórz dźwięk w pokoju obok. Jeżeli Phantom Animatronik pojawi się w biurze poczekaj do końca jumpscare'u, a następnie użyj audio i dopiero na końcu napraw systemy. Gracz musi uważać szczególnie na Phantom Puppet'a, pojawia się on zwykle na kamerze CAM08, należy wtedy szybko przełączyć na inną kamerę.

Minigra

Podobnie jak do poprzednich nocy, znajdujemy się w Freddy Fazbear's Pizza. Tym razem wcielamy się w Foxy'ego. W tej minigrze w podpowiedziach znajduje się Shadow Bonnie. Identycznie jak w poprzednich minigrach pojawia się Shadow Freddy, który prowadzi nas do Purple Guy'a.

Ciekawostki

  • Po ukończeniu tej nocy jest to ostatnia minigierka po wygraniu nocy, w której gramy Animatronikiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki