Five Nights at Freddy's Wiki

Noc Druga

184strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Szukałeś Nocy Drugiej dla drugiej, lub Nocy Drugiej dla trzeciej części gry?

Noc
Pierwsza
Noc
Druga
Noc
Trzecia
Noc
Czwarta
Noc
Piąta
Noc
Szósta
Niestandardowa
Noc

Noc Druga to druga grywalna noc, pojawiająca się w grze Five Nights at Freddy's, a także ostatnia noc pojawiająca się w demo tej gry. Animatroniki są podczas tej nocy bardziej agresywne, Foxy oficjalnie pojawia się i może zaatakować gracza nawet kiedy jest bardziej aktywny. W przeciwieństwie do poprzedniej nocy, animatroniki mogą zacząć iść w stronę biura, nim Phone Guy skończy swoją rozmowę. Jest to także ostatnia noc, w której Freddy Fazbear jest nieaktywny.

Nagranie

"Uhh, halo? Halo? Uh, dobrze, jeśli to słyszysz i jest już dzień drugi, brawo! Nie będę mówił tak długo jak wcześniej, tym razem Freddy i jego przyjaciele będą bardziej aktywni, wraz z postępem tygodnia. Uhh, dobrym pomysłem będzie zerkać w kamery kiedy do Ciebie mówię by upewnić się, że wszyscy są na swoich miejscach. No wiesz…
Uh... Interesującą rzeczą jest to, że sam Freddy niezbyt często schodzi ze sceny. Słyszałem, że jest bardziej aktywny w ciemnościach, więc to kolejny powód by oszczędzać energię, prawda? Chcę również podkreślić wagę używania światła Twoich drzwi. Są martwe punkty widoku kamer, i punkty te to miejsca za drzwiami. Więc jeśli zobaczysz coś lub kogoś w kamerach, musisz sprawdzić światła drzwi. Uh, możesz mieć tylko kilka sekund na reakcję… Uh, nie to, żebyś był w niebezpieczeństwie, oczywiście. Nie twierdzę, że tak jest. Sprawdzaj także kurtyny Pirackiej Zatoczki od czasu do czasu. Postać przybywająca tu jest unikalna w tym, że staje się aktywna, gdy kamery są wyłączone przez dłuższy czas. Myślę, że nie lubi być obserwowany. Nie wiem. Jestem pewien, że masz wszystko pod kontrolą! Uh, porozmawiamy wkrótce."

Strategia

Zamknij lewe drzwi

Podobnie jak podczas nocy pierwszej, gracz jest w stanie wygrać grę jedynie poprzez zamknięcie lewych drzwi. Nie jest to jednak aż takie proste, ponieważ animatroniki są podczas tej nocy bardziej aktywne, z tego tytułu Foxy częściej zaatakuje drzwi, zabierając energię a i gracz ma mniej czasu na zamknięcie ich, jako że animatroniki nie czekają, aż Phone Guy zakończy rozmowę. Pod koniec nocy, najlepiej tuż po ataku Foxy'ego, warto otworzyć lewe drzwi i nic nie robić, by oszczędzić kilka procent prądu w ostatnich chwilach gry.

Ostrożna gra

Ostrożna gra jest często wykorzystywana podczas nocach od 2 do 6. Polega ona na chronieniu się przed animatronikami podchodzącymi pod drzwi i blokowanie ruchu Foxy'ego. Gracz musi wykonywać następujące czynności:

  • Co kilka sekund sprawdzaj Scenę i Piracką Zatoczkę,
  • Jeżeli Bonnie zszedł ze Sceny, sprawdzaj lewe światło przed kamerami,
  • Jeżeli Chica zeszła ze Sceny, sprawdzaj prawe światło przed kamerami,
  • Gdy oba animatroniki zniknęły ze sceny, sprawdzaj tylko piracką zatoczkę.
  • Jeżeli Foxy wyszedł z Pirackiej Zatoczki, zamknij lewe drzwi i sprawdź kamerę CAM 2A, następnie otwórz te drzwi,

Głównym celem gracza podczas tej nocy jest zatrzymanie Foxy'ego, a także blokowanie drogi Bonnie i Chice, którzy są o wiele łatwiejsi do powstrzymania. Jeżeli gracz będzie wykonywał wszystko we właściwy sposób, Foxy nie poruszy się przez całą noc.

Więcej z Fandomu