FANDOM

Szukałeś Nocy Drugiej dla pierwszej, lub Nocy Drugiej dla trzeciej części gry?

Noc
Pierwsza
Noc
Druga
Noc
Trzecia
Noc
Czwarta
Noc
Piąta
Noc
Szósta
Niestandardowa
Noc

Noc Druga jest drugą grywalną nocą, która pojawia się w grze Five Nights at Freddy's 2. Ta noc jest o wiele trudniejsza od poprzedniej - Toy Chica, Toy Freddy i Toy Bonnie są znacznie aktywniejsi, a Pozytywkę trzeba częściej nakręcać. Tej nocy Balloon Boy, Mangle i Foxy stają się aktywni.

Nagranie

"Ah… Cześć, cześć! Uh, spójrzmy, mówiłem Ci, że pierwsza noc nie będzie problemem. Masz to we krwi! Uh, jestem pewny, że zauważyłeś już starsze modele siedzące na zapleczu. Uh, pochodzą z wcześniejszej lokalizacji. Teraz używamy ich do części zapasowych. Pierwszym pomysłem było naprawienie ich… Uh, nawet zaczęli zmieniać je z użyciem nowszej technologii, ale były po prostu brzydkie, wiesz? Zapach… Uh, więc firma zdecydowała iść w zupełnie nowym kierunku i zrobiła je super przyjazne dzieciom. Uh, te starsze nie powinny być w stanie chodzić, ale jeśli by to zrobiły, trik z głową Freddy’ego powinien na nie działać, więc co za różnica. Uh… Heh… Kocham te stare postacie. Widziałeś kiedyś pirata Foxy’ego? Oh, czekaj, ochłoń… tak, Foxy. Uh, hej, słuchaj, on zawsze był trochę nerwowy, Uh… Nie jestem pewny, czy trik z głową Freddy’ego podziała na Foxy’m, uh. Jeśli z jakiegoś powodu stanie się aktywny w nocy i zobaczysz go stojącego na końcu korytarza, po prostu oślep go światłem od czasu do czasu. Starsze modele dezorientuje mocne światło. To może powodować zrestartowanie systemu, czy coś. Uh, zastanów się nad tym, mógłbyś wypróbować  ten sposób w innych pokojach, w których może być coś niepożądanego. To powinno zatrzymać je w miejscu na kilka sekund. Być może na niektóre nowe modele też. I jeszcze jedna rzecz – nie zapomnij o pozytywce. Będę szczery, nigdy nie lubiłem tej marionetki. Zawsze… myślała, i mogła wejść wszędzie… Nie sądzę, by maska Freddy’ego mogła ją oszukać, więc po prostu nie zapominaj o pozytywce. W każdym razie, jestem pewny, że to nie będzie problemem. Uh, dobrej nocy, odezwę się jutro."

Strategia

Tej nocy nie tylko aktywują się inne Animatroniki, zaczną one również przemieszczać się przed 2 w nocy, w przeciwieństwie do nocy pierwszej. Mangle ma nawet możliwość opuszczenia Dziecięcej Zatoczki już o 12 godzinie. Dla nowych graczy, to może być bardzo przerażające i stresujące. Od drugiej nocy powinniśmy sprawdzać tylko Zakątek Nagród, gdzie musimy nakręcać Pozytywkę. Powinno to wyglądać tak:

  1. Sprawdź Korytarz
  2. Sprawdź Lewą Wentylację
  3. Sprawdź Prawą Wentylację
  4. Sprawdź korytarz
  5. Włącz kamerę i nakręć pozytywkę
  6. Powtarzaj aż do ukończenia nocy

Jeśli w korytarzu pojawi się Foxy poświeć na niego co najmniej 4 razy latarką, jeśli tego nie zrobisz Foxy zabije cię. Jeśli w lewej wentylacji pojawi się Balloon Boy należy założyć maskę "na trzy oddechy", jeśli tego nie zrobimy BB wejdzie do Biura i nie będziemy mogli używać świateł. Jeśli w prawej wentylacji zauważymy Mangle'a (przy pojawieniu się w wentylacji wydaje charakterystyczny dźwięk) musimy założyć Maskę na trzy oddechy (bądź do skończenia się dźwięku).

Scenka

2ndNightCutscene.png

Po ukończeniu tej nocy pojawia się scena, która zwiastuje początek aktywności animatroników z Five Nights at Freddy's. Animatroniki, które wcześniej patrzyły się w stronę stołu, teraz odwróciły się i przyglądają się Freddy'emu Fazbearowi. Po zakończeniu sceny, w lewym górnym roku pojawia się napis "It's me".

Scena po nocy drugiej00:36

FNaF2 Cutscene- Night 2

Scena po nocy drugiej

Ciekawostki

  • Jest to ostatnia grywalna noc w zwyczajnym demo Five Nights at Freddy's 2. Jednak, podczas wydawania demo Scott Cawthon udostępnił także wersję rozszerzoną z trzecią nocą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki