FANDOM

Szukałeś Nocy Drugiej dla pierwszej, lub Nocy Drugiej dla drugiej części gry?

Noc
Pierwsza
Noc
Druga
Noc
Trzecia
Noc
Czwarta
Noc
Piąta
Koszmar

Noc Druga jest drugą grywalną nocą w grze Five Nights at Freddy's 3. Od tej nocy aktywny staje się Springtrap oraz Phantom Animatroniki.

Nagranie

"Hej stary, dobrze, mam dla ciebie niesamowite wieści! Po pierwsze, znaleźliśmy parę archiwalnych kaset magnetofonowych ze szkoleń. Koleś, one są prehistoryczne! Myślę, że są one jak taśmy treningowe dla innych pracowników czy coś w tym stylu. Pomyślałem sobie, że możemy je puścić gdy ludzie będą zwiedzać naszą atrakcję? Stary, to będzie dawało nastrój! Ale mam jeszcze lepszą niespodziankę dla ciebie, nie uwierzysz w to! Znaleźliśmy jednego. Prawdziwego. Uh, oh uhm muszę iść stary. W-więc spójrz j-jest tam gdzieś. J-jestem pewny że go zobaczysz. Okej, zostawię cie z tymi świetnymi nagraniami które znalazłem. Pogadam z tobą później!"
- Phone Dude
"Uh, cześć, cześć! Witam w twojej nowej karierze jako wykonawca/piosenkarz w Freddy Fazbear's Pizza. Uh, te taśmy zaopatrzą cię w bardzo potrzebne informacje na temat sposobu obsługi strojów maskotek/jak się do nich dostać/jak wyjść. Na razie mamy dwa specjalnie zaprojektowane stroje, które działają jak animatroniki oraz jak kostiumy. Więc, proszę zwróć szczególną uwagę podczas nauki jak działają te stroje, możesz doznać wypadku/zranienia/śmierci/nieodwracalnych zmian i skaleczeń. Po pierwsze omówimy jak obsługiwać maskotki gdy są w formie animatroników. Dla ułatwienia obsługi animatroniki są ustawione by się włączyć i iść za dźwiękami które słyszą, proste jest upewnienie się czy animatroniki są w miejscu w którym są dzieci dla maksymalnej ilości rozrywki/w miłym tłumie. Aby zmienić tryb maskotek na strój należy w nie włożyć i kręcić mocno korbą dostarczoną od producenta. Przy kręceniu korbą będzie odrzut i sprężenie części animatronika, żeby zrobić pomieszczenie możliwe do wejścia. Upewnij się czy zamki sprężynowe są dokręcone by zapewnić bezpieczeństwo. Zajmiemy się tym bardziej szczegółowo w jutrzejszym nagraniu. Pamiętaj aby się uśmiechać, jesteś twarzą Freddy Fazbear's Pizza."

Strategia

Gracz powinien zapoznać się z mechanikami gry w pierwszej nocy, w drugiej nocy jego umiejętności są wystawiane na próbę. Po pierwsze trzeba namierzyć Springtrapa, jeśli się go namierzy powinno się użyć głosu BB w najbliższym pokoju od Springtrapa, ale w najdalszym od biura. Jeśli nie ma go w żadnym z pomieszczeń należy sprawdzić wentylację, i zablokować tą w której się znajduje. Wszystkie systemy w tej nocy będą dłużej niezawodne niż przy późniejszych.

Dobrze jest też zamknąć od razu szyb wentylacyjny CAM11, by uniemożliwić Springtrapowi podróżowanie przez najbliższą wentylację w CAM09.

Jeśli jest godzina 5 w nocy, a Springtrap znajduje się przed biurem możemy po prostu poczekać na godzinę 6.

Minigra

Gracz wciela się w Bonniego. Poruszając się za Shadow Freddy'm, dotrzemy do Safe Roomu, do którego nie będziemy mogli wejść. Odsuwając się od drzwi, zostaniemy zaatakowani przez purpurową postać, która zniszczy Bonniego, rozkładając go na części.

Jeżeli gracz rozejrzy się po lokacji, przechodząc przez Hol Zachodni, natknie się on na podpowiedź. Są nią cztery cupcake'i. Zachęca nas to do zagrania w minigierkę Chica's Party. Możemy dostać się do niej poprzez zbieranie czterech cupcake'ów na różnych kamerach.

Ciekawostki

  • Phantom Mangle pierwszy raz staje się aktywny właśnie tej nocy, może to być nawiązanie do Mangle z FNaF2, który aktywuje się w nocy drugiej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki