FANDOM

Szukałeś Nocy Piątej dla drugiej, lub Nocy Piątej dla trzeciej części gry?

Noc
Pierwsza
Noc
Druga
Noc
Trzecia
Noc
Czwarta
Noc
Piąta
Noc
Szósta
Niestandardowa
Noc

Noc Piąta jest ostatnią grywalną główną nocą w grze Five Nights at Freddy's. Ta noc jest ekstremalnie trudna, Animatroniki stają się niewiarygodnie trudne.

Nagranie

Tej nocy wiadomość nie pochodzi od Phone Guy'a lecz od czegoś (prawdopodobnie Animatronika) z demonicznym głosem. W tym nagraniu brakuje niektórych słów, które zostały tutaj zapisane. Gdy odtworzymy to nagranie od tyłu usłyszymy:
"To jest godne pożałowania, że masowy rozwój rolnictwa nie jest przyspieszony przez pełniejsze wykorzystanie swoich wspaniałych/cudownych mechanizmów. Czy nie byłoby łatwiej zastosować niektóre z nich w szybkich badaniach laboratoryjnych w celu wskazania wpływu różnych rodzajów nawozów na wzrost roślin?
Ma Pan rację. Niezliczone zastosowania urządzeń Bose'a będą podejmowane przez przyszłe generacje. Uczony rzadko znajduje u współczesnych uznanie, pozostaje mu radość stworzenia."
- Autobiografia Jogina Paramhansa

Strategia

Gra ostrożna

Ta strategia jest najczęściej używana w nocach 3-6. Gracz musi zastosować się do poniższych zasad :

  • Sprawdzaj co kilka sekund Piracką Zatoczkę i Scenę.
  • Jeżeli Bonnie zszedł ze sceny, sprawdź lewe światła przed włączeniem kamery.
  • Jeżeli Chica zeszła ze sceny, sprawdź prawe światła przed włączeniem kamery.
  • Jeżeli Freddy Fazbear zszedł ze sceny, śledź go. Jeżeli dotarł do Holu Zachodniego, zamknij prawe drzwi póki nie zniknie. Cały czas należy go śledzić na kamerach.
  • Jeżeli Foxy zniknął ze swojej zatoczki, zamknij lewe drzwi i sprawdź kamerę Holu Wschodniego, po czym otwórz drzwi z powrotem.

Celem strażnika nocnego jest podczas tej nocy zablokowanie drogi Foxy'emu i Freddy'emu a tym samym pilnowanie, by Bonnie i Chica przypadkiem nie weszli do Biura. Jeżeli gracz będzie we właściwy sposób sprawdzał kamery, dwa pierwsze animatroniki nie ruszą się ze swoich miejsc i gracz spokojnie przetrwa całą noc.

Światła, Freddy, Zatoczka

Jedną ze znanych strategii jest całkowite skupienie się na blokowaniu Foxy'ego przed wyjściem z zatoczki. Gracz musi w ten sposób pozwolić Freddy'emu na opuszczenie sceny ale chronić się przed nim, zamykając prawe drzwi. Gracz musi podążać za podanymi wskazówkami:

  • Zamknij prawe Drzwi, by przypadkiem Freddy nie wszedł do biura,
  • Co kilka sekund sprawdź Piracką zatoczkę,
  • Przed włączeniem kamery, sprawdź oba światła.

Minusem tej strategii jest to, iż jest ona dosyć energiożerna, jako że prawe drzwi muszą być zamknięte.

Ukończenie

Mike Schmidt cheque.png

Czek otrzymywany po ukończeniu nocy piątej

5nightbeaten.jpg

Menu główne po ukończeniu nocy piątej

Po ukończeniu nocy piątej, Mike Schmidt dostaje czek za wykonaną pracę o wartości 120$. Otrzymujemy również pierwszą gwiazdkę w menu głównym, a także odblokowana zostaje Noc Szósta. Jest ona zapisana, dlatego gracz może włączyć od nowa pierwszą noc, nie tracąc możliwości włączenia dodatkowej nocy.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki