FANDOM

Szukałeś Nocy Piątej dla pierwszej części gry, lub Nocy Piątej dla trzeciej części gry?

Noc
Pierwsza
Noc
Druga
Noc
Trzecia
Noc
Czwarta
Noc
Piąta
Noc
Szósta
Niestandardowa
Noc

Noc Piąta jest piątą grywalną nocą w Five Nights at Freddy's 2. Jest to końcowa noc fabularna "obowiązkowa", należy również do najtrudniejszych. Znacznie wzrasta poziom aktywności starych Animatroników.

Nagranie

"Halo, halo? Hej, dobra robota, noc piąta! Um, hej, um, uważnie wszystko dzisiaj obserwuj, ok? Um, z tego co rozumiem, budynek jest zablokowany, uh, nikt nie jest wpuszczany do środka czy z niego, no wiesz, zwłaszcza w odniesieniu do wszelkich... poprzednich pracowników. Um, kiedy wszystko to poukładamy, moglibyśmy przenieś cię na dzienną zmianę, stanowisko po prostu stało się... dostępne. Uh, nie mamy jeszcze zastępstwa na twoją zmianę, ale pracujemy nad tym. Uh, mamy zamiar się skontaktować z pierwszym właścicielem pizzerii. U, myślę, że ten lokal nazywał się... "Fredbear's Family Diner" albo coś w tym rodzaju. Chociaż była zamknięta przez lata, wątpię, żebyśmy byli w stanie kogokolwiek wyśledzić. Cóż, po prostu przejdź przez kolejną noc! Uh, trzymaj się tam! Dobrej nocy!"

Strategia

Dobrą strategią na ukończenie tej nocy jest przestrzeganie tego schematu:

  1. Poczekaj aż Animatronik znajdzie się w Korytarzu, poznasz to po odgłosach
  2. Poczekaj 5 sekund, następnie poświeć Latarką w korytarzu, niezależnie od tego jaki animatronik będzie się tam znajdował (przy Foxy'm należy poświecić 2-3 razy)
  3. Nakręć Pozytywkę do połowy lub 3/4
  4. Jeśli w korytarzu słychać dźwięki, poświeć tam latarką. Jeżeli będzie tam animatronik powtórz Krok 2.
  5. Jeżeli usłyszysz dźwięki dobiegające z wentylacji sprawdź Prawą i Lewą. Jeśli będzie tam animatronik niezwłocznie załóż Maskę żeby zniknął
  6. Jeśli po wyłączeniu kamery w twoim biurze pojawi się animatronik, natychmiast załóż maskę
  7. Powtórz

Można też stosować taktykę z dwóch poprzednich nocy. Należy jednak uwzględnić nakręcanie pozytywki do "pełna"-animatronik, który zdejmie nam kamerę potrafi nieźle zaskoczyć, również do wentylacji może prześlizgnąć się jeden z Toy'ów i będzie miał wystarczająco czasu kiedy my będziemy nakręcać pozytywkę. Nakręcając pozytywkę do połowy lub 3/4 zmniejsza ryzyko zaskoczenia.

Ukończenie

Po udanym zakończeniu nocy piątej, Jeremy Fitzgerald otrzymuje zapłatę. Również po skończeniu tej nocy otrzymujemy pierwszą gwiazdkę w menu głównym. Mamy również możliwość zagrania szóstej-dodatkowej nocy w grze.

587.png.png

Czek otrzymywany po ukończeniu nocy piątej

FNaF2 1 Star.png.png

Menu główne po ukończeniu nocy piątej

Ciekawostki

  • Na czeku widnieje data 12-11-1987, co oznacza, że gra toczy się w listopadzie. Podczas nagrania z nocy pierwszej, Phone Guy powiedział "...witaj w Twojej letniej pracy...".Jest to dziwne, ponieważ na półkuli północnej ten miesiąc to nie lato, tylko koniec jesieni, a początek zimy.
    • Phone Guy mógł powiedzieć to ironicznie
  • 12-11-1987 to czwartek, co oznaczałoby, iż Jeremy zaczął pracę w niedzielę
  • Czek Jeremy'ego pochodzi z 1987 roku, co uświadamia nas że ta gra jest prequelem części pierwszej (pierwsza gra-1993)
  • Jeremy zarobił $100.50 za pięć nocy. Dzieląc tę kwotę przez 30 (5 nocy x 6 godzin) otrzymujemy $3.35 jest to minimalna zapłata za godzinę (dla USA) w 1987 roku

Więcej z Fandomu

Losowa wiki