FANDOM

Szukałeś Nocy Piątej dla pierwszej, lub Nocy Piątej dla drugiej części gry?

Noc
Pierwsza
Noc
Druga
Noc
Trzecia
Noc
Czwarta
Noc
Piąta
Koszmar
.

Noc Piąta jest ostatnią główną grywalną nocą w grze Five Nights at Freddy's 3. Ta noc jest bardzo ciężka, Springtrap oraz Phantom Animatroniki są ekstremalnie aktywne.

Nagranie

"Halo, halo! Uhm, to jest tylko przypomnienie wymagań firmy dotyczące Safe Room'u. Safe room jest zarezerwowany dla sprzętu lub innych rzeczy nie używanych obecnie, lub jako miejsce bezpieczeństwa, tylko dla pracowników. Nie jest to pokój przeznaczony do przerw i nie powinien służyć jako miejsce do ukrycia się lub zgromadzeń. Żaden pracownik nie powinien NIGDY wpuszczać żadnego gościa do tego pokoju, lub w ogóle nie wypuszczać ich poza główny obszar. Zarząd również został poinformowany, że animatronik Spring Bonnie został wyraźnie ruszony. Pragniemy przypomnieć pracownikom, że ten kostium pod żadnym pozorem nie nadaje się do zakładania. Dziękuję za uwagę i pamiętaj o uśmiechu, jesteś twarzą Freddy Fazbear's Pizza."

Strategia

Gracz musi bardzo szybko przełączać kamery, żeby uniknąć jumpscare'ów od Phantom Animatroników. Jeśli Springtrap pojawi się w pokoju, zagraj audio żeby go tam zatrzymać. Zresetuj systemy, następnie sprawdź ponownie. Jeśli wejdzie do wentylacji, natychmiast ją zablokuj. Jeśli Springtrap pojawi się przy drzwiach do biura gracz ma ekstremalnie mało czasu żeby przyciągnąć go do pobliskiej lokacji.

Podczas tej nocy co drugie użycie audio powoduje błąd tego systemu.

Ukończenie

Po udanym zakończeniu nocy piątej otrzymujemy pierwszą gwiazdkę za ukończenie nocy w menu głównym. Odblokowujemy też dodatkową noc, Koszmar, a także zakładkę "Animatroniki" w Extra.

Minigry

Po ukończeniu nocy

Znajdujemy się w Freddy Fazbear's Pizza. Tym razem jesteśmy duszą dziecka - Marionetką lub Golden Freddy'm. Możemy wejść do pokoju do którego nie mogliśmy się dostać w poprzednich minigrach. Czekają tam na nas pozostałe cztery dusze dzieci, oraz Purple Guy który jest przerażony. Musimy zmusić go do wejścia w strój Springtrapa poprzez straszenie go. Jeśli już wejdzie do niego, po chwili strój go zmiażdży, co go zabije. W tym czasie dusze dzieci znikają. W tej nocy nie ma już żadnych innych podpowiedzi co do ukrytych minigier.

Ukryta minigra

Podpowiedź, która pojawiła się w poprzedniej nocy przedstawiała twarz Shadow Bonnie. Ten animatronik pojawia się na biurku, znajduje się po prawej strony w cieniu. Klikając na niego dwukrotnie, aktywuje się minigra, w której poruszając się Shadow Bonnie'm poruszamy się po wszystkich innych ukrytych minigrach, klikając klawisz "S". Trafiając do innego pokoju niż w tych minigrach, gracz może zobaczyć płaczące dziecko, któremu może dać ciasto.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki