FANDOM

Szukałeś Nocy Pierwszej dla pierwszej, Nocy Pierwszej dla trzeciej, lub Nocy Pierwszej dla czwartej części gry?

Noc
Pierwsza
Noc
Druga
Noc
Trzecia
Noc
Czwarta
Noc
Piąta
Noc
Szósta
Niestandardowa
Noc

Noc Pierwsza jest pierwszą grywalną nocą w Five Nights at Freddy's 2 i również jedyną w przenośnej wersji demo. Wprowadza gracza w nowe mechaniki gry, takie jak Latarka, Maska Freddy'ego, czy Pozytywka. Jest to najłatwiejsza noc tej gry.

Nagranie

"Uh, halo? Halo, halo? Uh, cześć i witaj w Twojej letniej pracy w nowej i ulepszonej Freddy Fazbear’s Pizzeria. Uh, jestem tu by zapoznać Cię z pewnymi rzeczami, które możesz zobaczyć w trakcie swojego pierwszego tygodnia tutaj i pomóc Ci na tej nowej i ekscytującej ścieżce kariery.
Uh, a teraz, chciałbym, byś zapomniał o wszystkim co mogłeś słyszeć o starym miejscu, no wiesz. Uh, niektórzy ludzie wciąż mają negatywne nastawienie do firmy. Uh… ta stara restauracja gniła już od pewnego czasu, ale zapewniam Cię, Fazbear Entertainment jest zobowiązane do zapewnienia rodzinnej zabawy i przede wszystkim, bezpieczeństwa. Zapłacili małą fortunę na te nowe animatroniki, uh, rozpoznawanie twarzy, zaawansowana mobilność, pozwolili im nawet na chodzenie w ciągu dnia. Czyż to nie miłe? *kaszle* Ale co najważniejsze, dali im coś w rodzaju przestępczej bazy danych, dzięki której mogą wykryć zagrożenie na odległość mili. Cholera, powinniśmy płacić im za bronienie Ciebie.
Uh, jak mawiają, nie ma systemów bez… wad. Uh… Jesteś dopiero drugim strażnikiem który tu pracował. Uh, pierwszy facet skończył swój tydzień, ale narzekał na… warunki. Uh, wzięliśmy go na dzienną zmianę, więc hej, masz szczęście, prawda? Uh, głównie wyrażał niepokój, że postacie wydawały się poruszać w nocy, a nawet dostać do jego biura. Teraz, z tego co wiemy, to powinno być niemożliwe. Uh, restauracja powinna być najbezpieczniejszym miejscem na Ziemi. A zatem, dopóki nasi mechanicy nie mają za bardzo wytłumaczenia na to, teoria jest taka, iż… roboty nigdy nie dostały prawidłowego „trybu nocnego”. Więc kiedy staje się cicho, one sądzą, że są w nieodpowiednim pokoju i wtedy próbują znaleźć miejsce, gdzie są ludzie, w tym przypadku to Twoje biuro. Tymczasowe rozwiązanie to pozytywka w Prize Counter, która może być nakręcana zdalnie. Więc co jakiś czas, przełącz na widok kamery w Prize Counter i nakręcaj ją przez kilka sekund. To nie działa na wszystkie animatroniki, ale… na jednego tak. *kaszle* Uh, ale na resztę mamy jeszcze łatwiejsze rozwiązanie. Widzisz, w systemie mogą być drobne błędy, że roboty widzą Cię jako egzoszkielet bez kostiumu i chcą Cię w niego włożyć, więc hej, daliśmy Ci pustą głowę Freddy’ego Fazbear’a, problem rozwiązany! Możesz założyć ją kiedy chcesz i zostawić tak długo, jak będziesz chciał. Ewentualnie aż to, co przyjdzie, odejdzie z powrotem.
Uh, coś, o czym jeszcze warto wspomnieć to rodzaj nowoczesnego projektu budynku. Jak pewnie zauważyłeś, nie masz drzwi które mógłbyś zamknąć, heh. Ale hej, masz światła! I nawet kiedy wyczerpie Ci się latarka, światło budynku nie może. Więc, nie martw się, że miejsce będzie ciemne. Dobrze, myślę, że to tyle. Uh, powinieneś być bezbłędny. Uh, sprawdzaj światła, zakładaj głowę Freddy’ego jeśli potrzebujesz, uh, nakręcaj pozytywkę. Bułka z masłem. Dobrej nocy, odezwę się jutro."

Strategia

Podczas pierwszej nocy nie trzeba się zbytnio wysilać. Animatroniki i Pozytywka stają się aktywne dopiero kiedy Phone Guy skończy rozmowę, czyli o 2 godzinie. Jedynym zagrożeniem podczas tej nocy są Toy Chica i Toy Bonnie. Gracz musi pamiętać o nakręcaniu pozytywki i przy usłyszeniu dźwięków oznaczających że ktoś wchodzi do Wentylacji należy za każdym razem przed włączeniem kamery sprawdzić obie wentylacje.

Jeśli w Prawej Wentylacji pojawi się Toy Bonnie musimy natychmiast założyć Maskę Freddy'ego i poczekać aż animatronik zniknie nam z oczu, a ekran "uspokoi się". Natomiast jeśli w Lewej Wentylacji pojawi się Toy Chica również musimy założyć maskę i przeczekać trzy oddechy, następnie ściągnąć maskę.

Ciekawostki

  • Póki Phone Guy prowadzi rozmowę, animatroniki nie ruszą się ze swojego miejsca, a czas pozytywki nie zacznie schodzić.
  • Scott w nagraniu pozostawił wiele wskazówek, mówiących że cała gra jest sequelem. Podczas gdy tej nocy Phone Guy mówi, ze animatroniki mogą poruszać się podczas dnia, w poprzedniej grze mówił, ze kiedyś mogły się poruszać podczas dnia, lecz teraz nie mogą.
    • Mimo wszystko, jego słowa nawiązują także do pierwszej gry, mówiąc o braku drzwi, sugerując sequel. Jednak, mówi to do innego strażnika nocnego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki