FANDOM

Szukałeś Nocy Pierwszej dla pierwszejNocy Pierwszej dla drugiej, lub Nocy Pierwszej dla czwartej części gry?

Noc
Pierwsza
Noc
Druga
Noc
Trzecia
Noc
Czwarta
Noc
Piąta
Koszmar

Noc Pierwsza to pierwsza grywalna noc w Five Nights at Freddy's 3. Podczas tej nocy żaden animatronik nie jest aktywny. Pozwala to na zapoznanie się z mechanizmami gry.

Nagranie

"Hey-Hey! Cieszę się, że przyszedłeś na następną noc! Obiecuję ci, że tym razem będzie tutaj znacznie ciekawiej. Znaleźliśmy parę szalonych antyków przez weekend. Właśnie je przewozimy. Więc pozwól że wprowadzę cię we wszystko, żeby nie przeszkadzać ci długo w pracy. Atrakcję otwieramy mniej więcej za tydzień. Musimy więc być pewni, że wszystko pójdzie zgodnie i nic się nie zapali. Um, kiedy otworzymy ją, ludzie przejdą przez biuro i do budynku, przejdą przez cały budynek, koło ciebie i do wyjścia! Tak, właśnie oficjalnie zostałeś atrakcją. Będziesz grał... strażnika nocnego. Więc nie będziesz jedynie monitorował ludzi na kamerach, kiedy będą przechodzić, wiesz, żeby być pewnym że nie ukradli niczego i nie chowają się po kątach, ale będziesz też częścią show! Dzięki temu to będzie bardziej autentyczne tak sądzę. Uh... Pozwól że powiem ci, co mamy tu nowego. Mamy następny zestaw rysunków, zawsze spoko. I głowę Foxy'ego! Którą uważamy za autentyczną, ale wciąż to może być tylko tandetny cosplay, znaleźliśmy też wentylator, bardzo stary, metalowy więc uważaj na palce. Uh-heh... Uh... Póki co, ta lokacja jedynie, no wiesz... migają światła i ma mroczny klimat. Szczerze sądziłem, że do tej pory będziemy mieli coś więcej, uh, jeśli nie znajdziemy nic super do końca tygodnia, będziemy musieli wrzucić cię w futrzany strój, żebyś łaził dookoła robiąc "Boo", uh.... Ale wiesz, jak mówiłem staramy się ogarnąć dobry plan. Pewien koleś, który pomógł zaprojektować jeden z budynków mówił, że tam był taki, dodatkowy pokój który został zamurowany czy coś takiego. Więc, pójdziemy i sprawdzimy to. Na tą chwilę, przyzwyczaj się do nowego systemu. Po prawej stronie możesz sprawdzić kamery, po prostu kliknij w ten niebieski guzik. Możesz przesuwać się przez kamery w korytarzach i wentylacji. Uh, po twojej lewej możesz podnieść panel sterowania. Wiesz, użyj tego, jeżeli jakiś system w budynku padnie. Heh. Więc, próbując wprowadzić tutaj klimat może trochę przesadziliśmy, heh... Niektóre rzeczy ledwo się trzymają. Ta, nie żartowałem o pożarze. T-T-To prawdziwe ryzyko. Najważniejszą rzeczą, o której musisz pamiętać jest wentylacja. Już sama lokacja stwarza mroczny klimat, a jeżeli wentylacja nie będzie działała, możesz widzieć różne dziwne rzeczy. Zachowaj przepływ powietrza. Okej, zwracaj uwagę a my spróbujemy coś znaleźć do jutra wieczorem."
- Phone Dude

Strategia

Podczas tej nocy, żaden animatronik nie jest aktywny, dlatego gracz nie musi robić zupełnie nic, a i tak wygra noc. Może on spokojnie poćwiczyć sterowanie.

Minigra

Po wygraniu nocy pierwszej, zostanie pokazana minigra. Poruszamy się Freddy'm po starej zniszczonej pizzerii Freddy Fazbear's Pizza z Five Nights at Freddy's. Poruszając się za Shadow Freddy'm, dotrzemy do Safe Roomu, do którego nie będziemy mogli wejść. Odsuwając się od drzwi, zostaniemy zaatakowani przez purpurową postać, która zniszczy Freddy'ego, rozkładając go na części.

Jeżeli gracz rozejrzy się po lokacji, przechodząc przez Hol Zachodni, natknie się on na dwie podpowiedzi. Po lewej stronie za ścianą znajdzie napis "BBDBCLICK", który zachęca go do włączenia minigry "BB's Air Adventure", klikając na rysunek Balloon Boy'a na CAM08. Po prawej, znajduje się kombinacja klawiszy, którą trzeba użyć na maszynie na CAM07, by aktywować minigrę "Mangle Quest".

Ciekawostki

  • Nagranie nocy pierwszej jest najdłuższe, jako że kończy się o 4 rano. Jednak, jest to spowodowane tym, że noce są tutaj krótsze niż w poprzednich grach.
  • Jest to jedyna noc, w której jesteśmy całkowicie bezpieczni we wszystkich grach Five Nights at Freddy's.
  • Podczas nagrania, pojawia się informacja o zagrożeniu pożarem. Jest to jako tako zapowiedź nadchodzących wydarzeń.
  • Gdy zostanie włączona opcja szybkich nocy, gracz nie zdąży wysłuchać całego phone calla.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki