FANDOM

Szukałeś Nocy Pierwszej dla pierwszejNocy Pierwszej dla drugiej, lub Nocy Pierwszej dla trzeciej części gry?

Noc
Pierwsza
Noc
Druga
Noc
Trzecia
Noc
Czwarta
Noc
Piąta
Noc
Szósta
Noc
Siódma
Noc
Ósma

Noc Pierwsza to pierwsza grywalna noc w grze Five Nights at Freddy's 4. Ta noc zapoznaje gracza z mechaniką czwartej części gry. Animatroniki rozpoczynają swoją aktywność o 2AM.

Inaczej niż w poprzednich częściach gry, w finalnej części gry nie ma Phone Guy'a.

Noc rozpoczyna się napisem "Five days until the party." (ang. Pięć dni przed przyjęciem.). Następnie pojawia się minigierka w stylu 8-bitowych Atari. Na ekranie pojawia się Fredbear i zaczyna mówić do gracza. Scena się zmienia i gracz kieruje płaczącym dzieckiem zamkniętym w pokoju wraz z zabawkową ekipą Fazbear'a (Foxy'emu brakuje głowy), a na łóżku leży zabawkowy Fredbear, który podąża za graczem swoimi oczami. Jeśli gracz podejdzie blisko zabawek wyświetli się napis "These are my friends." (ang. To są moi przyjaciele.). Żeby zakończyć minigrę należy pójść dzieckiem do drzwi. Rozlegnie się nerwowe walenie w drzwi, a dziecko położy się na podłodze i zacznie płakać, pojawi się napis "Tommorow is another day." (ang. Jutro jest nowy dzień.).

Strategia

1. Obróć się za siebie i użyj Latarki żeby odpędzić małe Freddy. Może ich być maksymalnie trzy. Jeśli za długo nie będziesz ich odpędzał, Nightmare Freddy zaatakuje cię. Jeżeli zbyt dużo czasu poświęcisz Freddy'emu zaatakuje cię Nightmare Foxy.

2. Trzymaj Nightmare Bonniego i Nightmare Chicę z dala od drzwi. Podejdź do Drzwi, wsłuchaj się przez 3-5 sekund, jeśli słyszysz oddychanie zamknij drzwi na 5 sekund i poczekaj na dźwięki kroków, wtedy możesz otworzyć drzwi. Jeżeli nie słyszysz oddychania zaświeć latarką w korytarz.

3. Jeśli Nightmare Foxy się pojawił, sprawdź schowek. Podczas pierwszej nocy istnieje bardzo mała szansa na pojawienie się tego animatronika.

Ukończenie

Gdy gracz ukończy noc, pojawi się budzik ukazujący 6AM. Następnie odtworzy się kolejna minigierka, gracz znów steruje płaczącym chłopcem, tym razem jednak możemy wyjść ze swojego pokoju. Fredbear będzie na niego czekał w każdym pomieszczeniu. W pokoju na prawo znajduje się zniszczona Mangle. W pokoju po lewo gracz zobaczy telewizor, jeśli do niego podejdzie, ktoś zza telewizora z głową Foxy'ego przestraszy dziecko co poskutkuje zakończeniem minigry. Pojawia się napis "Tomorrow is another day.".

Na koniec każdej nocy pojawia się minigra "Fun with Plushtrap" (ang. Zabawa z Plushtrap'em). Jeżeli gracz prawidłowo ją wykona ominie dwie pierwsze godziny w następnej nocy. Polega ona na tym żeby przyłapać Plushtrapa na znaku X na podłodze. W prawym górnym rogu widzimy ile sekund pozostało do końca minigierki. Gracz powinien słuchać i świecić latarką po każdym ruchu Plushtrapa. Jeśli gracz zaświeci latarkę w chwili gdy Plushtrap będzie znajdował się na Xie, gracz wygrywa. Jeżeli jednak gracz się spóźni, rezultatem będzie jumpscare.

Ciekawostki

  • Czasami za graczem może pojawić się kroplówka, leki, bądź kwiaty

Więcej z Fandomu

Losowa wiki