FANDOM

Szukałeś Nocy Szóstej dla pierwszej części gry, lub Koszmaru dla trzeciej części gry?

Noc
Pierwsza
Noc
Druga
Noc
Trzecia
Noc
Czwarta
Noc
Piąta
Noc
Szósta
Niestandardowa
Noc

Noc Szósta jest dodatkową nocą w grze Five Nights at Freddy's 2. Odblokowuje się po ukończeniu nocy piątej. Podobnie do poprzedniej ta noc jest bardzo trudna. Każdy Animatronik jest ekstremalnie aktywny. Tej nocy również pojawia się Golden Freddy. Pozytywkę trzeba nakręcać ekstremalnie często.

Nagranie

"Halo? Cześć... uh... co u licha ty tu jeszcze robisz, uh, nie dostałeś notatki, uh, restauracja zamknięta, uh, przynajmniej na jakiś czas. Ktoś użył jednego z kostiumów. Mamy zapasowe na zapleczu, żółte, ktoś go użył... Teraz żaden z nich nie działa dobrze. Posłuchaj, p-po prostu skończ zmianę, to bezpieczniejsze niż próba opuszczenia budynku w środku nocy. Uh, mamy jeszcze jedno przyjęcie zaplanowane na jutro, urodziny. Będziesz na dziennej zmianie, załóż swój mundur, bądź blisko animatroników, upewnij się, że nikogo nie skrzywdzą, okej, uh, od teraz po prostu zrób to przez noc, uh, kiedy pizzerię w końcu otworzą ponownie prawdopodobnie sam wezmę nocną zmianę. Okej, dobrej nocy i powodzenia."

Strategia

Gracz powinien stosować strategię z nocy piątej ale musi uwzględnić Golden Freddy'ego. Jeśli Golden Freddy pojawi się w biurze musimy natychmiast założyć Maskę, wtedy Golden Freddy od razu zniknie. Jeżeli zobaczymy jego głowę w Korytarzu, nie należy świecić tam więcej, tylko np. nakręcić Pozytywkę.

Ukończenie

Po zakończeniu tej nocy otrzymujemy kolejny czek na $20.10, drugą gwiazdkę w menu głównym, oraz możliwość zagrania w niestandardową noc, w której ustalamy kto ma się pojawiać i jak wysokie AI ma posiadać. Pod czekiem widnieje gazeta informująca nas o tym że pizzeria ma zostać zamknięta, a Animatroniki zezłomowane.

640px-590.png

Czek otrzymywany po ukończeniu nocy szóstej

FNaF2 2 Star.png.png

Menu główne po ukończeniu nocy szóstej

Ciekawostki

  • 13-11-1987 to piątek trzynastego. Dla przesądnych jest to najbardziej pechowy dzień w roku
  • Inaczej niż w pierwszej części gry, w nocy szóstej występuje nagranie
  • Golden Freddy i nowe Animatroniki (oprócz BB) nie pojawiają się tak często w przenośnej wersji gry, jak to robią w wersji PC

Więcej z Fandomu

Losowa wiki