Fandom

Noc Trzecia

184strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Szukałeś Nocy Trzeciej dla drugiej, lub Nocy Trzeciej dla trzeciej części gry?

Noc
Pierwsza
Noc
Druga
Noc
Trzecia
Noc
Czwarta
Noc
Piąta
Noc
Szósta
Niestandardowa
Noc

Noc Trzecia jest trzecią grywalną nocą pojawiającą się w grze Five Nights at Freddy's. Podczas tej nocy, animatroniki stają się znacznie bardziej agresywne. Zazwyczaj, tej nocy Chica jest pierwszym animatronikiem, który opuszcza Scenę. Golden Freddy jest najaktywniejszy własnie tej nocy. Poza tym, od tej nocy aktywny staje się Freddy Fazbear i może złapać nieostrożnych graczy.

Nagranie

"Halo, halo? Hej, świetnie Ci idzie! Większość ludzi nie wytrzymuje aż tyle. Miałem na myśli, no wiesz, zazwyczaj zmieniają pracę. Nie twierdzę, że umierają. N-nie o to miałem na myśli. Uh, w każdym razie, lepiej nie będę zajmował Ci dużo czasu. Dopiero teraz wszystko się zacznie.
Uh... Hej, słuchaj, mam pomysł: jeśli zostaniesz złapany i chcesz uniknąć zostania wepchniętym do kostiumu Freddy'ego, uhh, spróbuj udawać martwego! Wiesz, stań się bezwładny. Jest szansa, że, uh, może pomyślą, że jesteś pustym kostiumem, próbowaliby... wepchnąć metalowy szkielet w Ciebie. Zastawiam się jak to by zadziałało... Tak, nieważne, zapomnij o tym. Najlepiej po prostu nie daj się złapać.
Umm... W porządku, zostawiam to w Twoich rękach. Do zobaczenia po drugiej stronie."

Strategie

Ostrożna gra

Ta strategia jest najczęściej używana w nocach 3-6. W porównaniu do poprzednich nocy, teraz w grze pojawia się Freddy, dlatego gracz musi wykonać dodatkowe punkty.

  • Sprawdzaj co kilka sekund Piracką Zatoczkę i Scenę.
  • Jeżeli Bonnie zszedł ze sceny, sprawdź lewe światła przed włączeniem kamery.
  • Jeżeli Chica zeszła ze sceny, sprawdź prawe światła przed włączeniem kamery.
  • Jeżeli Freddy Fazbear zszedł ze sceny, śledź go. Jeżeli dotarł do Holu Zachodniego, zamknij prawe drzwi póki nie zniknie. Cały czas należy go śledzić na kamerach.
  • Jeżeli Foxy zniknął ze swojej zatoczki, zamknij lewe drzwi i sprawdź kamerę Holu Wschodniego, po czym otwórz drzwi z powrotem.

Celem strażnika nocnego jest podczas tej nocy zablokowanie drogi Foxy'emu i Freddy'emu a tym samym pilnowanie, by Bonnie i Chica przypadkiem nie weszli do Biura. Jeżeli gracz będzie we właściwy sposób sprawdzał kamery, dwa pierwsze animatroniki nie ruszą się ze swoich miejsc i gracz spokojnie przetrwa całą noc.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki