FANDOM

Szukałeś Nocy Trzeciej dla pierwszej, lub Nocy Trzeciej dla trzeciej części gry?

Noc
Pierwsza
Noc
Druga
Noc
Trzecia
Noc
Czwarta
Noc
Piąta
Noc
Szósta
Niestandardowa
Noc

Noc trzecia jest trzecią grywalną nocą w Five Nights at Freddy's 2. Jest ona znacznie trudniejsza od poprzednich ponieważ od tej nocy Freddy Fazbear, Bonnie, oraz Chica stają się aktywne.

Nagranie

"Halo, halo! Widzisz? Mówiłem ci, że nie będziesz mieć żadnych problemów!

Czy... uh... Czy Foxy w ogóle pojawił się w korytarzu? Pewnie nie. Byłem po prostu ciekawy. Jak mówiłem, on zawsze był moim ulubieńcem. Próbowali przerobić Foxy'ego, wiesz? Uh, myśleli, że pierwszy był zbyt straszny, więc przeprojektowali go by był bardziej przyjazny dla dzieci i umieścili w Kąciku Zabaw. By dawać maluchom zabawę, no wiesz... Ale dzieci w dzisiejszych czasach po prostu nie potrafią trzymać rąk przy sobie. Personel dosłownie musiał poskładać Foxy'ego do kupy po każdej zmianie. W końcu przestali próbować i zostawili go jako zabawkę typu "złóż i rozłóż". Teraz to po prostu bałagan części. Myślę, że pracownicy nazywają go po prostu "The Mangle". Uh...

O, hej, zanim pójdę, uh, chciałem ulżyć twoim myślom o wszelkich plotkach jakie mogłeś kiedyś słyszeć. Wiesz, jak te miejsce histrorie przychodzą i odchodzą, rzadko cokolwiek znaczą. Mogę cię zapewnić, że cokolwiek się tu dzieje i jakkolwiek tragiczne to może być, nie ma to nic wspólnego z naszą firmą. To tylko plotki i spekulacje... Ludzie próbują zarobić. No wiesz... Uh, nasi stróże przez cały dzień nie zaraportowali niczego niezwykłego. A on jest na straży od otwarcia do zamknięci.

Okej, cóż, w każdym razie, trzymaj się i zadzwonię do ciebie jutro."

Strategia

Od tej nocy stare animatroniki stają się aktywne, więc po wyłączeniu kamery (często one same nam ją zdejmują) dobrze jest od razu nałożyć Maskę dla bezpieczeństwa, w naszym Biurze może znajdować się stary animatronik, musimy wtedy niezwłocznie ubrać maskę i poczekać aż zniknie. Cała strategia tej nocy powinna wyglądać tak:

  1. Sprawdź Korytarz
  2. Sprawdź obie wentylacje
  3. Sprawdź korytarz ponownie
  4. Włącz kamerę i nakręć Pozytywkę
  5. Wyłącz kamerę i jeśli w naszym biurze znajduje się Animatronik szybko załóż maskę
  6. Powtórz

Scenka

3rdNightCutscene.png

Po ukończeniu nocy trzeciej zobaczymy scenkę bardzo podobną do tej z poprzedniej nocy, lecz podczas tej Chica i Bonnie patrzą się na nas.Po zakończeniu się scenki ponownie możemy zobaczyć w lewym górnym rogu napis "it's me".

FNaF2 Cutscene- Night 300:37

FNaF2 Cutscene- Night 3

Scena po nocy trzeciej

Ciekawostki

  • W tej nocy możliwe jest żeby Foxy zabił gracza przed ukończeniem nagrania
  • Istnieje mała szansa na pojawienie się Golden Freddy'ego w scence
    • Jest to jedyny moment w którym możemy zobaczyć Golden Freddy'ego stojącego
    • Dopiero pod koniec scenki można zobaczyć Golden Freddy'ego

Więcej z Fandomu

Losowa wiki