FANDOM

Szukałeś Nocy Trzeciej dla pierwszej, lub Nocy Trzeciej dla drugiej części gry?

Noc
Pierwsza
Noc
Druga
Noc
Trzecia
Noc
Czwarta
Noc
Piąta
Koszmar

Noc Trzecia jest trzecią grywalną nocą w grze Five Nights at Freddy's 3. Tej nocy Phantom Chica, Phantom Foxy i Phantom Freddy stają się aktywni. Phantom Animatroniki pojawiają się częściej niż w nocy drugiej.

Nagranie

"Witaj, na dzisiejszej lekcji będziemy kontynuować technikę prawidłowej obsługi kostiumów. W trakcie użycia należy upewnić się że wewnętrzne części są mocno ściśnięte i przytwierdzone sprężyną zatrzaskową znajdującą się wewnątrz stroju. Umiejscowienie się wewnątrz pomiędzy tymi częściami może zająć trochę czasu aby móc swobodnie się poruszać i mówić. Proszę nie szturchać i nie naciskać na żadną ze sprężyn . Nie dotykaj ich w żadnym wypadku. Nie oddychaj w ich stronę gdyż wilgoć może sprawić że puszczą. Gdyby sprężyna puściła w czasie noszenia stroju proszę odsunąć się od ludzi przed wykrwawieniem się aby nie zepsuć wrażeń klientom. Jak zawsze w razie wypadku należy udać się do wyznaczonego pokoju bezpieczeństwa. Każdy pokój posiada ukryte pomieszczenie o którym nie wiedzą żadne mapy, programy, animatroniki lub systemu ochrony. Pokój jest ukryty dla klientów, niewidoczny dla animatroników i jest zawsze poza kamerą. Jak zawsze pamiętaj o szerokim uśmiechu. Jesteś twarzą Pizzeri Freddiego Fazbeara!"

- Phone Guy

Strategia

Sprawdź kamery, namierz Springtrapa, użyj dźwięku w najdalszej lokacji od biura (zawsze unikaj wzywania go do kam. 10 bo tam jest wejście do wentylacji). Jeśli Springtrap pojawi się w tej lokacji, możesz teraz naprawić zepsute systemy. Jeżeli usłyszysz dźwięk wchodzenia do wentylacji, natychmiast namierz w nich Springtrapa i zablokuj ją. Jeśli jakiś Phantom Animatronik pojawi się w biurze poczekaj do końca jumpscare'u, następnie odtwórz dźwięk i napraw popsute systemy. Jeśli Phantom Freddy jest widoczny w oknie i przechadza się, gracz nie może się na niego patrzeć, czyli musi włączyć kamerę, lub centrum naprawiania systemów.

Postaraj się "zaciągnąć" Springtrapa do lokacji CAM08 - nie ma tam wentylacji. Jeżeli Springtrap przejdzie do pokoju z wentylacją natychmiast ją zablokuj. Gracz nie powinien zbyt długo patrzeć się w kamery, by uniknąć jumpscare'ów od Phantom Animatroników.

Minigra

Podobnie jak w dwóch poprzednich nocach, po ukończeniu pojawia się minigierka, w której wcielamy się w Chicę. Ta minigra jest niemal identyczna co do poprzednich z wyjątkiem podpowiedzi w Holu Zachodnim. W tej minigrze jako podpowiedź pojawiają się numery które musimy zapamiętać by dostać się do minigry STAGE01.

Ciekawostki

  • Tylko w nocy trzeciej na kamerach schowane są babeczki, jeśli je pozbieramy przeniesiemy się do minigry Chica's Party. Są one na kamerach kolejno CAM 02, CAM 03, CAM 04, CAM 07.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki