FANDOM

Panel Sterowania jest nową mechaniką gry wprowadzoną w grze Five Nights at Freddy's 3. Może być włączony po skrajnej lewej stronie w biurze. Pozwala on graczowi na restartowanie systemów w grze, czyli Audio Devices, kamery i wentylacji. Możemy też skorzystać z opcji zrestartowania wszystkich systemów.

Maintenance Flip

Panel Sterowania podnosi się i opada

Audio Devices

Audio Devices jest mechanizmem używanym do zmylenia Springtrapa. Są to odgłosy Balloon Boy'a, który mówi "Hi", "Hello" lub się śmieje. Mechanizm działa na Springtrapa dlatego, że on jak inne animatroniki sprężynowe podążają za wyznaczonym dla siebie dźwiękiem.

Po ustalonej liczbie użyć system audio psuje się, więc trzeba go zrestartować. Ta liczba użyć maleje wraz z każdą nocą, maksymalnie zmaleje w Nocy Piątej do dwóch użyć. Błąd tego systemu może też wywołać Phantom Mangle.

System Kamer

System Kamer może się zepsuć i wymagać zrestartowania, gdy przebywamy na nim zbyt długo. Nawet jeśli mamy zepsuty system kamer, to Phantom Animatroniki używające kamer mogą się pojawiać.

Wentylacja

Wentylacja psuje się gdy na gracza zadziała jumpscare Phantom Animatronika. Kiedy pojawi się błąd wentylacji, w biurze rozlegnie się alarm.

Ciekawostki

  • Restartowanie jednego systemu zajmuje 5 sekund, restartowanie każdego po kolei 15 sekund, użycie opcji Reboot All 8-9 sekund
  • Restartowanie wentylacji nie otwiera blokad szybów.
  • W wersji gry dedykowanej dla systemu Android wentylacja psuje się wówczas, gdy przemieszcza się nią Springtrap.

Nawigacja

Mechanika gry
Five Nights at Freddy's NoceMonitorHalucynacjeDrzwiŚmierci (FNaF1)
Five Nights at Freddy's 2 NoceMonitorHalucynacjeMaska Freddy'egoPozytywkaLatarkaMinigry (FNaF2)Śmierci (FNaF2)
Five Nights at Freddy's 3 NoceMonitorHalucynacjeWentylacja (FNaF3)Panel SterowaniaMinigry (FNaF3)Jumpscary

Więcej z Fandomu

Losowa wiki