Fandom

Phantom Balloon Boy

184strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze20 Udostępnij
(Może szukałeś Balloon Boy'a z drugiej części gry?)

Phantom BB (Phantom Balloon Boy) to phantom animatronik, który pojawia się w grze Five Nights at Freddy's 3.

Wygląd

Phantom BB wygląda jak spalony Balloon Boy. Ma spodenki, buty, śmigiełko na czapeczce i koszule z guziczkami, lecz nie posiada już tabliczki z napisem "Balony!" (Balloons!) i kolorowego balonika w dłoniach. Posiada oczy takie same jak Springtrap. W przeciwieństwie do swojego starego odpowiednika, ten może szerzej otwierać swoje usta.

Historia

Podobnie jak inne phantom animatroniki w grze, Phantom BB reprezentuje duszę jednego z zabitych dzieci, które pojawiły się w minigrze nocy piątej. Najprawdopodobniej nie jest jednak z nią całkowicie powiązany.

Zachowanie

Phantom Balloon Boy jest halucynacją, pojawiającą się w grze. Przeglądając kamery, gracz może zobaczyć animatronika zasłaniającego prawie cały pokój i jeżeli wystarczająco szybko nie zmieni kamery, zostanie zaatakowany przez niego. Balloon Boy pojawi się tuż za monitorem i skoczy na stróża nocnego, tym samym wyłączając system Wentylacji. By obronić się przed jego atakiem, należy szybko zmienić kamerę lub wyłączyć monitor, gdy ten pojawi się. Podobnie jak inne animatroniki w tej grze, Phantom BB jest znacznie aktywniejszy, gdy system wentylacji przestanie działać.

Ciekawostki

  • Phantom Balloon Boy podobnie jak wszystkie inne halucynacje w tej grze ma oczy takie same jak Springtrap.
  • Jako że Phantom BB może pojawić się na dowolnej kamerze, jest jednym z najczęściej spotykanych phantom animatroników.
  • Pojawiając się na teaserze "Guess who?", Phantom BB okazuje się być pierwszym znanym phantom animatronikiem.
  • Jest jednym z dwóch toy animatronów (drugim animatronikiem jest Mangle), który ma swoją Phantom wersje mimo, że jest w pudle.

Nawigacja

Postacie

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki