FANDOM

Phantom Chica- jest antagonistką i jedną z Phantom Animatroników, pojawiających się w grze Five Nights at Freddy's 3.

Wygląd

Phantom Chica jest halucynacją, która pojawia się w grze. Jest to spalona wersja Chici z Five Nights at Freddy's. Nie ma swojej babeczki. Ciągle posiada swój śliniak z napisem "Let's eat!", jednak jest on przypalony i ledwo widoczny, podobnie jak cała reszta animatronika. Mimo wszystko, jej ręce zdają się być inne niż oryginalnie. Phantom Chica nie jest w żaden sposób zniszczona czy podziurawiona. Podobnie jak pozostałe phantom animatroniki, ma oczy Springtrapa.

Zachowanie

Losowo, na konsoli na kamerze CAM 07 może pojawić się twarz Phantom Chici. Jeżeli będziemy patrzeć się na nią zbyt długo, animatronik pojawi się w naszym biurze. Nie zaatakuje nas jednak, dopóki nie odwrócimy się w stronę drzwi. Nie opuści tego miejsca, aż nas zaatakuje. Po ataku Chici, pojawia się błąd wentylacji.

Ciekawostki

  • Phantom Chica to jedyny Phantom Animatronik, który korzysta z modelu z pierwszej gry.
  • Jumpscare Phantom Chici przypomina jumpscare Springtrapa: animatronik nie skacze, tylko podchodzi do strażnika.

Nawigacja

Postacie

Galeria