Fandom

Phantom Freddy

184strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze28 Udostępnij

Phantom Freddy to Phantom animatronik, antagonista pojawiający się w grze Five Nights at Freddy's 3.

Wygląd

Podobnie jak inne Phantom Animatroniki, Phantom Freddy jest spalony i posiada takie same oczy jak Springtrap. Wyglądem przypomina Freddy'ego Fazbeara z gry Five Nights at Freddy's 2. Ma zniszczone ucho i wystające kable. Co ciekawe, kolor tego animatronika przypomina złoty, może być to spowodowane jego starością lub wynika z tego, że animatronik jest spalony.

Zachowanie

Phantom Freddy może randomowo pojawić się w korytarzu za biurem. Ten animatronik będzie przechodził powoli przez całą długość korytarza. By bronić się przed jego atakiem, gracz musi przyglądać się przez cały czas kamerom lub panelowi kontrolnemu. Zbyt długie przyglądanie się biurze spowoduje jumpscare animatronika, ten kucnie, znikając z pola widzenia gracza, po czym pojawi się w biurze i zaatakuje, wywołując błąd wentylacji.

Ciekawostki

  • Jest jedynym Phantom Animatronikiem, który posiada całkowitą animację poza biurem (Phantom Mangle także posiada animacje, ale jest to tylko przesunięcie się stałego obrazu), tak samo jak Springtrap.
  • Phantom Freddy gdy idzie za szybą to się na nas patrzy.
  • Jumpscare Phantom Freddy'ego przypomina atak Golden Freddy'ego pod względem twarzy.
  • Jest jedynym Phantomem, którego nie wywołujemy poprzez kamerę.
  • Przypomina on bardziej Golden Freddy'ego niż Freddy'ego Fazbeara, zwłaszcza ze względu na jego głowę (uszczerbki).
  • Podczas gdy widać go za szybą to można zauważyć, że brakuje mu jednej nogi.

Nawigacja

Postacie

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki